4.3 GPS SAT NAV Telefon Vattentät Fodral Mount Holder Motorcykel Bike

kr159,00 18 artiklar i lager
EAN:
5053163728033
Antal:
  • Produktreferens: 3793071-8254506
  • Plane icon Skickas inom 24 timmar
  • Frakt från Schweiz
  • Leveranskostnad till Sverige kr32,83

Lämplig för Motorcyclecycle med styret 20mm - 28mm i Diameter. Vattentätt fodral med Robust vridbart styre fäste för motorcyklar och cyklar. Fall funktioner vattentätt blixtlås kontakt via frontpanelen och botten inträde för GPS kablar. Fallet är avtagbart från styret montera men kan vara låst Inplace med säkerhet skruven som tillhandahålls (en extra skruv är inkluderade). Ingår inuti är tät skum kuddar (5st) till dämpar vibrationer och tryck din Satnav enheten mot skärmen. Du kan lägga till eller minska kuddar enligt djupet av din GPS-enhet eller Smart telefon passar de flesta typer av GPS-enhet som: TomTom One V1-v4 gå 520 530 630 720 730 920 930 gå Live 540 550 740 750 940 950 1000 XL XXL startar 20 Via Live 120 Navigon lätt 20 40 1400 1410 3300 3310 1310 Plus 20 40 70 2510 Explorer 4310 2400 2410 Premium 40 70 4350 6310 6350 7310 Navman EZY EZY Wide/adv F10 F20 F30 F35 F40 F45 F50 N20 N40i S30 S30 3D S50 3D S70 3D S100 S200 Europa S300T ICN 320 330 520 530 PiN 570 MIO M300 M315 M400 470 475 570 575 Spirit 300/500 Binatone A350 A430 B350 B430 C350 C430 D430 F350 F430 G350 G430 T430 X 350 X 430 Z430BT S500 Magellan Maestro 3000/400 Crossover Roadmate 1000-serien och många andra. Garmin nüvi 30 40 40LM 2455LT/LMT 2475LT 2495LMT 2555LT/LMT 2595LMT 3450/LM 3490LMT 3550/LM 3590LMT också Nuvi 200 300 500 600 700 800 1200 1300 1690 2200 2300 3700 serien detta läderfodral stativ också passar för Smart telefon som IPhone 4Si9100 Etc. paketet: läder fall X 1 innehavaren X 1 skruv X 2 Pad X 6

Produkterna levereras av självständiga detaljhandlare belägna runt om i Europa. Leveranstiderna och fraktavgifterna varierar beroende på var återförsäljaren har sitt säte och det valda leveranssättet.

Du kan välja ett av följande leveranssätt:

Vi skickar en leveransbekräftelse till din e-postadress så snart din beställning har gått iväg. Du kan också kontrollera beställningens status på Min profil  Mina beställningar.

Leveranstiden till svåråtkomliga ställen är längre.

Vi gör vårt bästa för att garantera att produkterna som du beställer levereras till dig i sin helhet och enligt dina specifikationer. Om du ändå får en ofullständig beställning eller fel produkter eller det finns någon annan orsak till att du är inte nöjd med din beställning, kan du annullera beställningen eller vilka som helst produkter i beställningen och få full kompensation.

Vissa produkter från Fruugo kan du inte returnera:

Kom ihåg att de produkter du vill returnera måste vara i originalskick med alla tillbehör. Kom ihåg att återförsäljaren förbehåller sig rätten till att inte ta emot de returnerade produkterna och att skicka dem tillbaka till din adress om produkterna bryter mot returvillkoren.

Meddela en retur

Informera oss om din önskan att returnera en beställning eller några produkter i din beställning inom 14 dagar från leveransdatumet. Ange åtminstone följande information:

Vår kundservice skickar specifika instruktioner om hur du ska skicka tillbaka returpaketen till detaljhandlarna. Skicka inte tillbaka returpaketet förrän du har fått instruktionerna.

Om du vill returnera en tung (tyngre än 20 kg) eller stor produkt som kräver specialhantering måste du meddela Fruugos kundtjänst om det via e-post, så att vi kan hjälpa dig att hitta rätt fraktlösning för returtransporten. Kom ihåg, om du returnerar en tung eller stor vara som kräver specialhantering betalar du själv för returtransporten.

Om du vill returnera en produkt eller flera produkter med ett högt värde, det vill säga en produkt vars värde uppgår till 15 000 kr (1 500 euro) eller mer, hjälper vår kundtjänst dig att hitta ett lämpligt leveranssätt. I allmänhet krävs att du använder rekommenderad post och att du försäkrar paket med högt värde, eftersom varken Fruugo eller någon återförsäljare tar på sig ansvaret för leveranser som förloras eller skadas under returtransporten.

Skicka tillbaka produkter till detaljhandlare

Om du returnerar produkter till flera detaljhandlare bör du fördela produkterna på flera paket inför leveransen. Produkterna returneras till den detaljhandlare som levererade produkterna till dig. Exempelvis om din beställning innehåller sammanlagt 6 produkter, av vilka 2 produkter kommer från detaljhandlare A och 4 produkter från detaljhandlare B och du vill returnera alla produkter, borde du skicka iväg två paket. Ett paket borde innehålla 2 produkter från detaljhandlare A och borde levereras till detaljhandlare A:s returadress; det andra paketet borde innehålla 4 produkter från detaljhandlare B och levereras till detaljhandlare B:s returadress.

När du lämnar in returpaketet för returtransport ska du be om kvitto och spara det ifall det behövs vid ett senare tillfälle. Fruugo kan börja behandla återbetalningen så fort som detaljhandlaren mottagit produkterna och accepterat dem. Ju fortare du returnerar produkterna, desto snabbare får du återbetalning. Vi meddelar dig via e-post när produkten har kommit fram till återförsäljaren och har godkänts för retur.

Om varan eller varorna som du har beställt inte är skadade eller felaktiga ansvarar du själv för returkostnaden. Kom ihåg, om du returnerar en tung (över 20 kg) eller stor vara som kräver specialhantering betalar du själv för returtransporten. Å andra sidan, när du returnerar alla produkter från en viss återförsäljare som ingick i din beställning, återbetalar vi den ursprungliga fraktkostnaden som du har betalat. Läs Återbetalning & behandlingstider för mer information.

Skadade leveranser

Om du har fått en skadad, trasig eller defekt produkt kontaktar du Fruugos kundservice så fort som möjligt. Ange åtminstone följande information:

Normalt ber vi dig skicka tillbaka den skadade produkten till återförsäljaren. Så snart produkten har nått återförsäljaren skickar denne dig en ny eller reparerad produkt. Om det inte går att få en annan produkt, eller om du vill annullera beställningen helt och hållet, kontaktar du oss så får du tillbaka hela kostnaden för produkten.

Fruugo kan börja behandla återbetalningen så fort som detaljhandlaren mottagit produkterna och accepterat dem. Ju tidigare du returnerar, desto snabbare får du återbetalning eller en ersättande produkt.

Om den yttre förpackningen av din beställning är tydligt skadad när du får den och du misstänker att också produkterna är skadade, kan du vägra att ta emot leveransen och meddela Fruugos kundtjänst om det. En ersättande produkt levereras till dig så snabbt som möjligt efter att det skadade paketet har kommit fram till detaljhandlaren.

Fler produkter från TribalSensation