Black Spikey Human Hair Lösögonfransar

kr48,95 kr39,95 Endast 1 artikel kvar i lager
Antal:
  • Produktreferens: 3490731-7329072
  • Plane icon Skickas inom 24 timmar
  • Frakt från Storbritannien
  • Leveranskostnad till Sverige kr100,57

Svart Lösögonfransar Svart taggiga stil naturligt människohår av Eldora Ögonfransar Svart taggiga människohår lösögonfransar. Dessa underbara lösögonfransar gjorda av människohår ser fantastisk på. Dessa lösögonfransar är lätt att applicera och ta bort. Tillverkad av naturliga människohår dessa ögonfransar är underbara. Instruktioner 1) Försök ursprungliga längd av fransarna före kursval eller trimma dem. Ta frans att ögonlocket så nära din naturliga fransraden som möjligt, utgående från ytterhörn. 2) Om den falska ögonfransar är för bred för dina ögon, klippa bort några hårstrån i ena änden och testa den igen. Upprepa detta tills bredden passar dig och trimma det andra paret att matcha. Om ögonfransar är för lång, trimma längden genom att peka i slutet av saxen i tips av frans och klipp till piskan. Skär inte på i ett svep för att uppnå en mer naturlig ojämnt resultat. 3) Applicera ett tunt lager av ögonfrans lim längs fransband. Om det behövs, använd en tandpetare eller slutet av pincett för att jämna ut klistret. 4) Vänta några sekunder tills limmet blir klibbigt. Tittar ner i spegeln, placera ögonfransar så nära din naturliga fransraden som möjligt längs dess längd. Justera med hjälp av fingertoppar eller pincett medan lim fortfarande är smidig till tillfredsställande resultat. 5) Låt limmet torka och testa ögonfransarna ut genom att trycka lätt dem uppåt med fingret. När de är helt torra, blanda dina naturliga fransar i dem med fingrarna, en ögonfrans eller ögonbryn borste eller en ögonfransböjare eller genom att applicera ett tunt lager mascara. Hur tar man bort lösögonfransar 1) Ta bort din falska ögonfransar med en makeup remover. Med hjälp av en bomullspinne, försiktigt tillämpa remover längs kanten på ögonfrans. Dra försiktigt ögonfransar av ögonlocket, med början vid ytterhörn. 2) För att rengöra lösögonfransar, placera dem på en disk och sätta några droppar vatten över dem. Efter en minut eller så kommer det att vara lätt att dra limmet utanför remsan. Låt torka och lagra fransarna på originalfältet och förpackningen för att undvika dem att förlora form. Du kan återanvända dem.

Produkterna levereras av självständiga detaljhandlare belägna runt om i Europa. Leveranstiderna och fraktavgifterna varierar beroende på var återförsäljaren har sitt säte och det valda leveranssättet.

Du kan välja ett av följande leveranssätt:

Vi skickar en leveransbekräftelse till din e-postadress så snart din beställning har gått iväg. Du kan också kontrollera beställningens status på Min profil  Mina beställningar.

Leveranstiden till svåråtkomliga ställen är längre.

We do our best to ensure that the products that you order are delivered to you in full and according to your specifications. However, should you receive an incomplete order, or items different from the ones you ordered, or there is some other reason why you are not satisfied with the order, you may return the order, or any products included in the order, and receive a full refund for the items.

Certain products purchased at Fruugo cannot be returned. They fall in the following categories:

Please take reasonable care of the goods whilst in your care. Any goods returned must be in a resaleable condition. They must be unworn/unused with original tags attached and in original packaging. It is your responsibility to ensure that the goods are appropriately packaged to ensure they are not damaged in return transit.

Notifying us of a return

If you wish to return an order, or some of the products included in an order, please notify Fruugo customer care within 14 days of receiving the goods, including the following information:

Our customer care will send you specific instructions on how to ship the return package(s) to the retailer(s). Please do not ship the return package before you receive the instructions.

Shipping products back to retailers

Goods must be returned without undue delay and in any event not later than 14 days after notifying us of your cancellation.

If you are returning products to several retailers, you should distribute the products accordingly and send the products to those retailers who shipped them to you initially. 

We strongly recommend that you use registered mail (and insure any high-value packages), since neither Fruugo nor the retailer take responsibility for shipments that are lost or damaged during return transportation.

Please ensure you retain a proof of postage receipt so in the unlikely event your parcel goes missing, you will have proof you sent it.

Refunds

You will be refunded within 14 days of the retailer receiving back the goods. We will notify you by e-mail once the products reach the retailer and are accepted for return. Where a retailer has offered to collect the goods, you will be refunded within 14 days of cancelling your contract.

Unless a product or products you wish to return arrived to you damaged or faulty, you are responsible for the return transportation costs.

Providing you are returning all the products from a specific retailer, we will refund the standard shipping costs you paid for the original delivery. If you chose to pay for a non-standard delivery, we will only refund the cost of our least expensive, standard delivery. 

Damaged or faulty goods

If you receive a damaged, broken, or defective product, please notify Fruugo customer care as soon as possible. Include at least the following information:

We will generally instruct you to ship the damaged product back to the retailer. As soon as it reaches the retailer, they will send you a replacement product. If the replacement can't be made, or if you wish to cancel the order, you will be refunded in full. You will also be reimbursed for reasonable returns postage costs for damaged or faulty goods once we have received your postage receipt.

If the outer packaging of your order is clearly damaged on arrival, and you are suspecting that the products are damaged as well, you can either reject the delivery or accept the goods and sign for them as damaged. In both instances, please notify Fruugo customer care as soon as possible.

Refusing delivery

If you refuse to accept delivery of all or part of your order (where the products or packaging do not appear to be damaged or defective) you will be responsible for the postage charges. Any fees and charges incurred by the retailer due to a package being refused will be deducted from your merchandise refund.

 

Fler produkter från Eldora Eyelashes