Camelbak Eddy 0,6 L Vattenflaska

kr179,00 2 artiklar i lager
Färg:
EAN:
886798534510
Antal:
  • Produktreferens: 3076591-13227981
  • Plane icon Skickas inom 24 timmar
  • Frakt från Storbritannien
  • Leveranskostnad till Sverige kr50,04

Camelbak eddy 0,6 L Vattenflaska

Beskrivning:

Bekväm bärbar storlek för på språng hydra som passar bekvämt i de flesta mugghållare. Den 100 procent BPA Free tålig plastflaska kommer i en mängd olika färger. Omgjort lock för bättre hållbarhet och snabbare flöde från vår patenterade vänd bita ventil som låter dig smutta utan välter eller spilla. Integrerad loophandtag kan anslutas till en karbinhake eller transporteras i skurk av ett finger.

Funktioner:

Omgjort mössa och bita ventil ger snabbare flöde och förbättrad hållbarhet Flip, Bite och Sip. Ingen deponering krävs (även möjligt: ??bara ta bort halmen) Ny, passar slanka form i handen och de flesta mugghållare diskas i maskin: Alla delar är av högsta rack diskmaskin säker Tålig och spillsäker Lätt att bära: Integrerat grepp loop gör det enkelt att klippa en karbinhake eller bära med skurken av ett finger 100 procent BPA Free Wide mun öppning är lätt att fylla med is och vatten och enkelt att rengöra CamelBak Big Bite Valve är kompatibel med CamelBak virvel och CamelBak Groove flaskor CamelBak Got Your Bak Garanti: Om vi byggde det, väl BAK i vår livstidsgaranti.

Specifikationer:

Hydra Kapacitet: 20 oz / 0,6 L Total vikt (Pack och Reservoir): 4.8 oz Alltid: 100 procent BPA Free Garanti: Got Your Bak livstidsgaranti Bottle Material: BPA Free Eastman Tritan Copolyester. Tritan gör virvel klar, levande, slitstarkt, tål maskindisk och 100 procent BPA Free. Cap Material: BPA Free Polypropylen Bite Valve Material: Camelbak Big Bite Valve är tillverkad av medicinsk silikon Ursprungsland: Kina

Skötsel: RENGÖRING AV EDDY Flaskan, bita ventil, halm och lock kan diskas i övre korgen i diskmaskinen eller för hand med varmt tvålvatten. Dra av bettet ventilen och halm från locket. Om du vill använda en flaskborste, dont rekommenderar vi att tvinga en borste genom Bite Valve slitsen. Om du har borstar satsen, kör den lilla borsten genom straw.For en djupare rengöring, tillsätt en droppe av mild tvål eller matsked blekmedel till en ren glasburk fylld med vatten. Släpp bettet ventilen, halm och mössa i lösningen, och tätt stänga burkar locket. Skaka blandningen runt i 30 sekunder, och sedan låta delarna ligga i blöt i ca 15 minuter. Skölj och skaka dry.To åter montera locket: Vänd stammen kragen (den komponent bettet ventilen fäst ursprungligen) till öppet läge. Orientera bettet ventilen så fingertappen pekar mot framsidan av locket. Tryck bettet ventilen ordentligt på stammen kragen. Trycker sugröret tillbaka på plats på undersidan av locket. Säkerställa halmen täcker skårorna helt.

Produkterna levereras av självständiga detaljhandlare belägna runt om i Europa. Leveranstiderna och fraktavgifterna varierar beroende på var återförsäljaren har sitt säte och det valda leveranssättet.

Du kan välja ett av följande leveranssätt:

Vi skickar en leveransbekräftelse till din e-postadress så snart din beställning har gått iväg. Du kan också kontrollera beställningens status på Min profil  Mina beställningar.

Leveranstiden till svåråtkomliga ställen är längre.

We do our best to ensure that the products that you order are delivered to you in full and according to your specifications. However, should you receive an incomplete order, or items different from the ones you ordered, or there is some other reason why you are not satisfied with the order, you may return the order, or any products included in the order, and receive a full refund for the items.

Certain products purchased at Fruugo cannot be returned. They fall in the following categories:

Please take reasonable care of the goods whilst in your care. Any goods returned must be in a resaleable condition. They must be unworn/unused with original tags attached and in original packaging. It is your responsibility to ensure that the goods are appropriately packaged to ensure they are not damaged in return transit.

Notifying us of a return

If you wish to return an order, or some of the products included in an order, please notify Fruugo customer care within 14 days of receiving the goods, including the following information:

Our customer care will send you specific instructions on how to ship the return package(s) to the retailer(s). Please do not ship the return package before you receive the instructions.

Shipping products back to retailers

Goods must be returned without undue delay and in any event not later than 14 days after notifying us of your cancellation.

If you are returning products to several retailers, you should distribute the products accordingly and send the products to those retailers who shipped them to you initially. 

We strongly recommend that you use registered mail (and insure any high-value packages), since neither Fruugo nor the retailer take responsibility for shipments that are lost or damaged during return transportation.

Please ensure you retain a proof of postage receipt so in the unlikely event your parcel goes missing, you will have proof you sent it.

Refunds

You will be refunded within 14 days of the retailer receiving back the goods. We will notify you by e-mail once the products reach the retailer and are accepted for return. Where a retailer has offered to collect the goods, you will be refunded within 14 days of cancelling your contract.

Unless a product or products you wish to return arrived to you damaged or faulty, you are responsible for the return transportation costs.

Providing you are returning all the products from a specific retailer, we will refund the standard shipping costs you paid for the original delivery. If you chose to pay for a non-standard delivery, we will only refund the cost of our least expensive, standard delivery. 

Damaged or faulty goods

If you receive a damaged, broken, or defective product, please notify Fruugo customer care as soon as possible. Include at least the following information:

We will generally instruct you to ship the damaged product back to the retailer. As soon as it reaches the retailer, they will send you a replacement product. If the replacement can't be made, or if you wish to cancel the order, you will be refunded in full. You will also be reimbursed for reasonable returns postage costs for damaged or faulty goods once we have received your postage receipt.

If the outer packaging of your order is clearly damaged on arrival, and you are suspecting that the products are damaged as well, you can either reject the delivery or accept the goods and sign for them as damaged. In both instances, please notify Fruugo customer care as soon as possible.

Refusing delivery

If you refuse to accept delivery of all or part of your order (where the products or packaging do not appear to be damaged or defective) you will be responsible for the postage charges. Any fees and charges incurred by the retailer due to a package being refused will be deducted from your merchandise refund.

 

Fler produkter från CamelBak