CamelBak fripassagerare termisk kontroll vätskesystem (svart)

kr549,00 Finns inte i lagret
Storlek:
EAN:
713852617516
Antal:
  • Produktreferens: 2837146-6195151
  • Frakt från Storbritannien
  • Leveranskostnad till Sverige kr49,61

CamelBak fripassagerare 2L termisk kontroll vätskesystem (svart)

Beskrivning/kontroller:

Denna reserv med termisk kontroll isolering blir någon packe in i en helt säsongen 70 oz hydration system.

Funktioner:

Hydratisering kapacitet: 70 oz (2 L) CamelBak fick din Bak garanti: om vi byggt det väl Bak det med vår livstid garanti. Reservoir funktioner: Quick länk System 1/4 varv lätt öppna/stäng locket lätt fillport torktumlare beväpnar centrerar förbryllande och låg profil design patenterade Big Bite Valve HydroGuard teknik isolerade PureFlow röret lätt till ren bred mun öppna funktioner: helisolerade reservoar kammare med dubbel isolering av en sommar pack snabb zip reservoar lastning inkluderar 4 mm isolerade röret täcker och isolerade bita ventilkåpan designad att bära : Vatten

Specifikationer:

Hydratisering kapacitet: 70 oz (2 L) omfattar nya 70 oz (2 L) motgift reservoaren med snabb länk System, 1/4 varv - lätt öppna/stäng locket, lätta fillport, torktumlare vapen, center förbryllande och låg profil design, patenterade Big Bite Valve, HydroGuard teknik, 4mm isolerad PureFlow röret, lätt-till-ren bred mun öppna. Pack vikt: 4,8 oz (140 g) mått: 17 x 9 x 3 i (45 x 23 x 8 cm) tyg specifikationer: 600 D Poly med DWR och 1000 mm PU-beläggning

Skötsel:

PACK CLEANINGWe rekommenderar torka din pack med en fuktig trasa för att ta bort smuts. Om förpackningen är mycket smutsiga och behöver en djupare rengöring, dränk den i kallt eller varmt vatten med en mycket mild tvål. Skölj av förpackningen noggrant med kallt vatten. Om tvålrester finns kvar i tyget, kan det skapa SÅPLÖDDER om utsätts för vatten eller svettas. Tvätta inte din pack i tvättmaskin. Maskin tvätt kan skada förpackningen eller påverka integriteten av tyg och fästelement och kommer att ogiltigförklara det fick Bak Guarantee.RESERVOIR rensningen bästa sättet att bry sig för din behållare är att rengöra och torka den efter varje användning, speciellt om du fylla behållaren med något annat än vatten. Dock om en reservoar som inte har städats efter varje användning, och mögel eller missfärgning framkallar: 1. Använd varmt vatten och en CamelBak rengöring tablett. (Eller använda 2 matskedar bakpulver eller blekmedel i stället för CamelBak rengöring flik.) Blanda lösningen inuti din reservoar och höja reservoaren ovanför röret och Big Bite Valve. Nypa bita ventilen, så att lösningen att flöda in drink röret och fylla den bita valve.2. Låt reservoaren och rengöring lösning sitta i reservoaren och dricka röret för ca 30 minutes.3. Tvätta behållaren med varmt vatten och mild tvål. Var noga med att helt skölja bort rengöringsvätska i reservoaren och dricka röret innan du använder igen. Du kan också använda CamelBak borstar från våra rengöring Kit för att skrubba din reservoar och dricka röret. Borstar är det bästa sättet att säkerställa att du skura alla områden av reservoaren clean.4. När behållaren är ren, var noga med att lufttorka över natten så ingen fukt är instängd inuti, som kan orsaka mögel att växa. Dessa steg kommer att göra din reservoar säker för användning. Om det finns fortfarande platser kvar, är dessa permanent mögel fläckar som inte är flyttbara. Men är din reservoaren fortfarande säker och kan användas när du har rengjort det.

Produkterna levereras av självständiga detaljhandlare belägna runt om i Europa. Leveranstiderna och fraktavgifterna varierar beroende på var återförsäljaren har sitt säte och det valda leveranssättet.

Du kan välja ett av följande leveranssätt:

Vi skickar en leveransbekräftelse till din e-postadress så snart din beställning har gått iväg. Du kan också kontrollera beställningens status på Min profil  Mina beställningar.

Leveranstiden till svåråtkomliga ställen är längre.

We do our best to ensure that the products that you order are delivered to you in full and according to your specifications. However, should you receive an incomplete order, or items different from the ones you ordered, or there is some other reason why you are not satisfied with the order, you may return the order, or any products included in the order, and receive a full refund for the items.

Certain products purchased at Fruugo cannot be returned. They fall in the following categories:

Please take reasonable care of the goods whilst in your care. Any goods returned must be in a resaleable condition. They must be unworn/unused with original tags attached and in original packaging. It is your responsibility to ensure that the goods are appropriately packaged to ensure they are not damaged in return transit.

Notifying us of a return

If you wish to return an order, or some of the products included in an order, please notify Fruugo customer care within 14 days of receiving the goods, including the following information:

Our customer care will send you specific instructions on how to ship the return package(s) to the retailer(s). Please do not ship the return package before you receive the instructions.

Shipping products back to retailers

Goods must be returned without undue delay and in any event not later than 14 days after notifying us of your cancellation.

If you are returning products to several retailers, you should distribute the products accordingly and send the products to those retailers who shipped them to you initially. 

We strongly recommend that you use registered mail (and insure any high-value packages), since neither Fruugo nor the retailer take responsibility for shipments that are lost or damaged during return transportation.

Please ensure you retain a proof of postage receipt so in the unlikely event your parcel goes missing, you will have proof you sent it.

Refunds

You will be refunded within 14 days of the retailer receiving back the goods. We will notify you by e-mail once the products reach the retailer and are accepted for return. Where a retailer has offered to collect the goods, you will be refunded within 14 days of cancelling your contract.

Unless a product or products you wish to return arrived to you damaged or faulty, you are responsible for the return transportation costs.

Providing you are returning all the products from a specific retailer, we will refund the standard shipping costs you paid for the original delivery. If you chose to pay for a non-standard delivery, we will only refund the cost of our least expensive, standard delivery. 

Damaged or faulty goods

If you receive a damaged, broken, or defective product, please notify Fruugo customer care as soon as possible. Include at least the following information:

We will generally instruct you to ship the damaged product back to the retailer. As soon as it reaches the retailer, they will send you a replacement product. If the replacement can't be made, or if you wish to cancel the order, you will be refunded in full. You will also be reimbursed for reasonable returns postage costs for damaged or faulty goods once we have received your postage receipt.

If the outer packaging of your order is clearly damaged on arrival, and you are suspecting that the products are damaged as well, you can either reject the delivery or accept the goods and sign for them as damaged. In both instances, please notify Fruugo customer care as soon as possible.

Refusing delivery

If you refuse to accept delivery of all or part of your order (where the products or packaging do not appear to be damaged or defective) you will be responsible for the postage charges. Any fees and charges incurred by the retailer due to a package being refused will be deducted from your merchandise refund.

 

Fler produkter från CamelBak