Lila och Vit Two Pack .4L Anti-flaskor av Vapur - Åter

kr179,00 Endast 1 artikel kvar i lager
EAN:
853471002215
Antal:
  • Produktreferens: 1562941-3738214
  • Plane icon Skickas inom 24 timmar
  • Frakt från Storbritannien
  • Leveranskostnad till Sverige kr94,98

Lila och Vit Two Pack .4L Anti-flaskor efter Vapur. The Purple and White Vapur .4L "Fun Size" Anti-flaska är perfekt för barn och alla som söker en liten, handhållen flaska. Inkluderar två per förpackning, är .4L Fun Size Anti-Bottle något mindre än den ursprungliga .5L flaskan och är en idealisk storlek för att passa i barnens lunch påsar. Vi har också hört att löpare älskar .4L för aktivt handhållna hydrering som kan förvaras när den är tom. De lila och vitt Vapur .4L Anti-flaskor stå upprätt när den är full och vik i tomt - lätt får plats i fickor, väskor eller ryggsäckar. Den Vapur Anti-Bottle är en vikbar, återanvändbar vattenflaska konstruerad för bekväm on-the-go användning. Till skillnad från traditionella styva flaskor, är den anti-Bottle flexibel. Den står upprätt när den är full och kan rullas, vikas eller tillplattad när den är tom - lätt får plats i fickor, väskor eller förpackningar. Säker och tålig, är Vapur Anti-flaskor görs i USA och konstruerade för att tåla daglig användning och regelbunden rengöring. Det kommer också med en karbinhake, så att du kan fästa din Anti-flaska och ta med den överallt. Den skrivbara området på baksidan av flaskan gör också att det kan anpassas. Vapur fick nyligen 2010 års FPA Silver Award for Sustainability & Environmental Achievement. Som medlem av 1% för planeten, Vapur donerar en del av all försäljning till vattenrelaterade och miljömässiga orsaker. Återanvändbara och Safe - Ultra-hållbart, BPA-fri med FDA-godkända polyeten inner-liner (lukt, smak och smutsavstötande). Tvättbar - Lätt att rengöra

Top-rack diskmaskin eller för hand. Lufttorka efter behov. Freezable - Kan frysas för att hålla drycker kalla. Monterbart - Ingår karbinhake kan fästas på några hänger lös, handväskan eller ryggsäcken. Identifierbara - Skrivbar område på baksidan för enkel identifiering. Finns i en mängd olika färger.

Produkterna levereras av självständiga detaljhandlare belägna runt om i Europa. Leveranstiderna och fraktavgifterna varierar beroende på var återförsäljaren har sitt säte och det valda leveranssättet.

Du kan välja ett av följande leveranssätt:

Vi skickar en leveransbekräftelse till din e-postadress så snart din beställning har gått iväg. Du kan också kontrollera beställningens status på Min profil  Mina beställningar.

Leveranstiden till svåråtkomliga ställen är längre.

Vi gör vårt bästa för att garantera att produkterna som du beställer levereras till dig i sin helhet och enligt dina specifikationer. Om du ändå får en ofullständig beställning eller fel produkter eller det finns någon annan orsak till att du är inte nöjd med din beställning, kan du annullera beställningen eller vilka som helst produkter i beställningen och få full kompensation.

Vissa produkter från Fruugo kan du inte returnera:

Kom ihåg att de produkter du vill returnera måste vara i originalskick med alla tillbehör. Kom ihåg att återförsäljaren förbehåller sig rätten till att inte ta emot de returnerade produkterna och att skicka dem tillbaka till din adress om produkterna bryter mot returvillkoren.

Meddela en retur

Informera oss om din önskan att returnera en beställning eller några produkter i din beställning inom 14 dagar från leveransdatumet. Ange åtminstone följande information:

Vår kundservice skickar specifika instruktioner om hur du ska skicka tillbaka returpaketen till detaljhandlarna. Skicka inte tillbaka returpaketet förrän du har fått instruktionerna.

Om du vill returnera en tung (tyngre än 20 kg) eller stor produkt som kräver specialhantering måste du meddela Fruugos kundtjänst om det via e-post, så att vi kan hjälpa dig att hitta rätt fraktlösning för returtransporten. Kom ihåg, om du returnerar en tung eller stor vara som kräver specialhantering betalar du själv för returtransporten.

Om du vill returnera en produkt eller flera produkter med ett högt värde, det vill säga en produkt vars värde uppgår till 15 000 kr (1 500 euro) eller mer, hjälper vår kundtjänst dig att hitta ett lämpligt leveranssätt. I allmänhet krävs att du använder rekommenderad post och att du försäkrar paket med högt värde, eftersom varken Fruugo eller någon återförsäljare tar på sig ansvaret för leveranser som förloras eller skadas under returtransporten.

Skicka tillbaka produkter till detaljhandlare

Om du returnerar produkter till flera detaljhandlare bör du fördela produkterna på flera paket inför leveransen. Produkterna returneras till den detaljhandlare som levererade produkterna till dig. Exempelvis om din beställning innehåller sammanlagt 6 produkter, av vilka 2 produkter kommer från detaljhandlare A och 4 produkter från detaljhandlare B och du vill returnera alla produkter, borde du skicka iväg två paket. Ett paket borde innehålla 2 produkter från detaljhandlare A och borde levereras till detaljhandlare A:s returadress; det andra paketet borde innehålla 4 produkter från detaljhandlare B och levereras till detaljhandlare B:s returadress.

När du lämnar in returpaketet för returtransport ska du be om kvitto och spara det ifall det behövs vid ett senare tillfälle. Fruugo kan börja behandla återbetalningen så fort som detaljhandlaren mottagit produkterna och accepterat dem. Ju fortare du returnerar produkterna, desto snabbare får du återbetalning. Vi meddelar dig via e-post när produkten har kommit fram till återförsäljaren och har godkänts för retur.

Om varan eller varorna som du har beställt inte är skadade eller felaktiga ansvarar du själv för returkostnaden. Kom ihåg, om du returnerar en tung (över 20 kg) eller stor vara som kräver specialhantering betalar du själv för returtransporten. Å andra sidan, när du returnerar alla produkter från en viss återförsäljare som ingick i din beställning, återbetalar vi den ursprungliga fraktkostnaden som du har betalat. Läs Återbetalning & behandlingstider för mer information.

Skadade leveranser

Om du har fått en skadad, trasig eller defekt produkt kontaktar du Fruugos kundservice så fort som möjligt. Ange åtminstone följande information:

Normalt ber vi dig skicka tillbaka den skadade produkten till återförsäljaren. Så snart produkten har nått återförsäljaren skickar denne dig en ny eller reparerad produkt. Om det inte går att få en annan produkt, eller om du vill annullera beställningen helt och hållet, kontaktar du oss så får du tillbaka hela kostnaden för produkten.

Fruugo kan börja behandla återbetalningen så fort som detaljhandlaren mottagit produkterna och accepterat dem. Ju tidigare du returnerar, desto snabbare får du återbetalning eller en ersättande produkt.

Om den yttre förpackningen av din beställning är tydligt skadad när du får den och du misstänker att också produkterna är skadade, kan du vägra att ta emot leveransen och meddela Fruugos kundtjänst om det. En ersättande produkt levereras till dig så snabbt som möjligt efter att det skadade paketet har kommit fram till detaljhandlaren.

Fler produkter från Vapur