McNett SeamGrip - Seam & Outdoor Repair Kit (28g Tube)

kr119,00 2 artiklar i lager
Storlek:
28g
EAN:
0021563105155
Antal:
  • Produktreferens: 3570580-7537571
  • Plane icon Skickas inom 24 timmar
  • Frakt från Storbritannien
  • Leveranskostnad till Sverige kr50,02

Hjälp ditt tält hålla regnet out.Seam Grip är häpnadsväckande. Det är en prisbelönt reparation lim som kan hålla dig torr i alla väder. Den tätar permanent sömmar på ditt tält, pack och regnkläder. Det kan reparera revor, revor och hål i din utrustning också. Det är din allrengöringsmedel flytande verktyg i ett rör. Seam Grip är en del av ett omfattande sortiment av vård och reparation produkter från Gear Aid. Med Gear Aid, kan vem som helst bli en mästare på växel reparation. Idealisk för på obestruket och polyuretan belagd fabrics.Long anses vara industristandard, var Seam Grip tilldelats det prestigefyllda priset Editors 'Award Choice Gold från Backpacker Magazine i 2002.Use Seam Grip att reparera ytor eller sömmar tätning av naturliga och syntetiska tyger, vattentäta laminat, läder och vinyl. Seam Grip kan användas för att reparera alla typer av vadare och skor, neopren, PVC, gummi, och mer. Koncentrerad och vattentät, erbjuder Seam Grip utmärkt vidhäftning, långvarig flexibilitet, överlägsen dragkraft och slitstyrka, med minimala shrinkage.Seals sömmar på tält, presenningar, ryggsäckar, rainwearPermanently patchar hål och reparationer tearsWashable och opåverkad av extrem kyla eller heatOne rör tätningar sömmar på en genomsnittlig 2-personers backpacking tält Anmärkning: För silikonbehandlad tält och tyger tarp, använd SilNetTM Silikon Seam Sealer och Sil Fix lim. Vad är det? Vid härdning (torr) Seam Grip är en mycket tunn, klar, elastisk uretangummi. Hur det fungerar: Seam Grip appliceras på en sydd söm, ett hål eller en reva och fick härda under en tidsperiod av 8-12 timmar. När den tillämpas, Seam Grip härdar genom reaktion med fukt i luften. Det är inte "torka" vägen annat lim gör. Det ändras från en måttligt tjock vätska till ett tunt, flexibelt, elastiskt gummi. Härdat det permanent. Reparationen kommer vanligtvis varar livet av objektet. Ytterligare användarkommentarer: Användarna är alltid imponerad vid extrem seghet och vattentäthet av sömmar förseglade med Seam Grip. Vi har haft användarna gör tält och presenningar utan sömmar genom att binda alla sömmar med Seam Grip. Resultaten har varit oerhört starka, vattentäta skyddsrum. Många användare har kommenterat att "fabriken sy fast band senast ett visst antal år, men Seam Grip varar för evigt." Användarna har förseglade sömmar på tält, påsar, ytterkläder, stövlar och mycket mer. Seam Grip är också starkt används för att lappa hål i tält, påsar, kläder och annan utrustning som använder den "plast metoden tejpstommen" (se diagram under ledning fliken)

Produkterna levereras av självständiga detaljhandlare belägna runt om i Europa. Leveranstiderna och fraktavgifterna varierar beroende på var återförsäljaren har sitt säte och det valda leveranssättet.

Du kan välja ett av följande leveranssätt:

Vi skickar en leveransbekräftelse till din e-postadress så snart din beställning har gått iväg. Du kan också kontrollera beställningens status på Min profil  Mina beställningar.

Leveranstiden till svåråtkomliga ställen är längre.

We do our best to ensure that the products that you order are delivered to you in full and according to your specifications. However, should you receive an incomplete order, or items different from the ones you ordered, or there is some other reason why you are not satisfied with the order, you may return the order, or any products included in the order, and receive a full refund for the items.

Certain products purchased at Fruugo cannot be returned. They fall in the following categories:

Please take reasonable care of the goods whilst in your care. Any goods returned must be in a resaleable condition. They must be unworn/unused with original tags attached and in original packaging. It is your responsibility to ensure that the goods are appropriately packaged to ensure they are not damaged in return transit.

Notifying us of a return

If you wish to return an order, or some of the products included in an order, please notify Fruugo customer care within 14 days of receiving the goods, including the following information:

Our customer care will send you specific instructions on how to ship the return package(s) to the retailer(s). Please do not ship the return package before you receive the instructions.

Shipping products back to retailers

Goods must be returned without undue delay and in any event not later than 14 days after notifying us of your cancellation.

If you are returning products to several retailers, you should distribute the products accordingly and send the products to those retailers who shipped them to you initially. 

We strongly recommend that you use registered mail (and insure any high-value packages), since neither Fruugo nor the retailer take responsibility for shipments that are lost or damaged during return transportation.

Please ensure you retain a proof of postage receipt so in the unlikely event your parcel goes missing, you will have proof you sent it.

Refunds

You will be refunded within 14 days of the retailer receiving back the goods. We will notify you by e-mail once the products reach the retailer and are accepted for return. Where a retailer has offered to collect the goods, you will be refunded within 14 days of cancelling your contract.

Unless a product or products you wish to return arrived to you damaged or faulty, you are responsible for the return transportation costs.

Providing you are returning all the products from a specific retailer, we will refund the standard shipping costs you paid for the original delivery. If you chose to pay for a non-standard delivery, we will only refund the cost of our least expensive, standard delivery. 

Damaged or faulty goods

If you receive a damaged, broken, or defective product, please notify Fruugo customer care as soon as possible. Include at least the following information:

We will generally instruct you to ship the damaged product back to the retailer. As soon as it reaches the retailer, they will send you a replacement product. If the replacement can't be made, or if you wish to cancel the order, you will be refunded in full. You will also be reimbursed for reasonable returns postage costs for damaged or faulty goods once we have received your postage receipt.

If the outer packaging of your order is clearly damaged on arrival, and you are suspecting that the products are damaged as well, you can either reject the delivery or accept the goods and sign for them as damaged. In both instances, please notify Fruugo customer care as soon as possible.

Refusing delivery

If you refuse to accept delivery of all or part of your order (where the products or packaging do not appear to be damaged or defective) you will be responsible for the postage charges. Any fees and charges incurred by the retailer due to a package being refused will be deducted from your merchandise refund.

 

Fler produkter från McNett