Gibsons My World - My Nursery Rhymes (4 - 12 Pieces)

kr79,00 Endast 1 artikel kvar i lager
EAN:
5012269010039
Antal:
  • Produktreferens: 1839347-4267362
  • Plane icon Skickas inom 24 timmar
  • Frakt från Storbritannien
  • Leveranskostnad till Sverige kr27,41

Nursery Rhymes is a colourful selection of four progressive puzzles (4, 6, 8 & 12 chunky pieces) depicting favourite Nursery Rhyme characters. Easily recognisable, these puzzles encourage children to understand the basic elements of story-telling, such as having a main character and a sequence of events. You could ask the child to make up a new ending or even a new story to go with the picture. Lots more tips on how to extend the play value can be found on the box. There is a handy posting slot at the top of the box so that children can post their pieces and help with clearing away.My World puzzles and games are a fun, colourful way for children to learn about the world around them and have been developed in conjunction with child psychologist And play specialist Dr Amanda Gummer. They complement the learning goals of the National Curriculum, as well as enhancing general skills such as concentration, imagination, communication, observation and hand-eye coordination.As with all My World puzzles and games they are made in Britain using 100% recycled board.Educational values: Vocabulary, Literacy, Creativity, PhonicsSuitable for ages 2+

Produkterna levereras av självständiga detaljhandlare belägna runt om i Europa. Leveranstiderna och fraktavgifterna varierar beroende på var återförsäljaren har sitt säte och det valda leveranssättet.

Du kan välja ett av följande leveranssätt:

Vi skickar en leveransbekräftelse till din e-postadress så snart din beställning har gått iväg. Du kan också kontrollera beställningens status på Min profil  Mina beställningar.

Leveranstiden till svåråtkomliga ställen är längre.

Vi gör vårt bästa för att garantera att produkterna som du beställer levereras till dig i sin helhet och enligt dina specifikationer. Om du ändå får en ofullständig beställning eller fel produkter eller det finns någon annan orsak till att du är inte nöjd med din beställning, kan du annullera beställningen eller vilka som helst produkter i beställningen och få full kompensation.

Vissa produkter från Fruugo kan du inte returnera:

Kom ihåg att de produkter du vill returnera måste vara i originalskick med alla tillbehör. Kom ihåg att återförsäljaren förbehåller sig rätten till att inte ta emot de returnerade produkterna och att skicka dem tillbaka till din adress om produkterna bryter mot returvillkoren.

Meddela en retur

Informera oss om din önskan att returnera en beställning eller några produkter i din beställning inom 14 dagar från leveransdatumet. Ange åtminstone följande information:

Vår kundservice skickar specifika instruktioner om hur du ska skicka tillbaka returpaketen till detaljhandlarna. Skicka inte tillbaka returpaketet förrän du har fått instruktionerna.

Om du vill returnera en tung (tyngre än 20 kg) eller stor produkt som kräver specialhantering måste du meddela Fruugos kundtjänst om det via e-post, så att vi kan hjälpa dig att hitta rätt fraktlösning för returtransporten. Kom ihåg, om du returnerar en tung eller stor vara som kräver specialhantering betalar du själv för returtransporten.

Om du vill returnera en produkt eller flera produkter med ett högt värde, det vill säga en produkt vars värde uppgår till 15 000 kr (1 500 euro) eller mer, hjälper vår kundtjänst dig att hitta ett lämpligt leveranssätt. I allmänhet krävs att du använder rekommenderad post och att du försäkrar paket med högt värde, eftersom varken Fruugo eller någon återförsäljare tar på sig ansvaret för leveranser som förloras eller skadas under returtransporten.

Skicka tillbaka produkter till detaljhandlare

Om du returnerar produkter till flera detaljhandlare bör du fördela produkterna på flera paket inför leveransen. Produkterna returneras till den detaljhandlare som levererade produkterna till dig. Exempelvis om din beställning innehåller sammanlagt 6 produkter, av vilka 2 produkter kommer från detaljhandlare A och 4 produkter från detaljhandlare B och du vill returnera alla produkter, borde du skicka iväg två paket. Ett paket borde innehålla 2 produkter från detaljhandlare A och borde levereras till detaljhandlare A:s returadress; det andra paketet borde innehålla 4 produkter från detaljhandlare B och levereras till detaljhandlare B:s returadress.

När du lämnar in returpaketet för returtransport ska du be om kvitto och spara det ifall det behövs vid ett senare tillfälle. Fruugo kan börja behandla återbetalningen så fort som detaljhandlaren mottagit produkterna och accepterat dem. Ju fortare du returnerar produkterna, desto snabbare får du återbetalning. Vi meddelar dig via e-post när produkten har kommit fram till återförsäljaren och har godkänts för retur.

Om varan eller varorna som du har beställt inte är skadade eller felaktiga ansvarar du själv för returkostnaden. Kom ihåg, om du returnerar en tung (över 20 kg) eller stor vara som kräver specialhantering betalar du själv för returtransporten. Å andra sidan, när du returnerar alla produkter från en viss återförsäljare som ingick i din beställning, återbetalar vi den ursprungliga fraktkostnaden som du har betalat. Läs Återbetalning & behandlingstider för mer information.

Skadade leveranser

Om du har fått en skadad, trasig eller defekt produkt kontaktar du Fruugos kundservice så fort som möjligt. Ange åtminstone följande information:

Normalt ber vi dig skicka tillbaka den skadade produkten till återförsäljaren. Så snart produkten har nått återförsäljaren skickar denne dig en ny eller reparerad produkt. Om det inte går att få en annan produkt, eller om du vill annullera beställningen helt och hållet, kontaktar du oss så får du tillbaka hela kostnaden för produkten.

Fruugo kan börja behandla återbetalningen så fort som detaljhandlaren mottagit produkterna och accepterat dem. Ju tidigare du returnerar, desto snabbare får du återbetalning eller en ersättande produkt.

Om den yttre förpackningen av din beställning är tydligt skadad när du får den och du misstänker att också produkterna är skadade, kan du vägra att ta emot leveransen och meddela Fruugos kundtjänst om det. En ersättande produkt levereras till dig så snabbt som möjligt efter att det skadade paketet har kommit fram till detaljhandlaren.

Fler produkter från Gibsons Games