Nitecore Explorer EC20 960 Lumens Ficklampa

kr624,00 Finns inte i lagret
EAN:
6952506401376
Antal:
  • Produktreferens: 3712008-8058487
  • Frakt från Storbritannien
  • Leveranskostnad till Sverige kr42,34

Nitecore Explorer EC20 960 Lumens Ficklampa

Beskrivning:

Den nya Nitecore EC20 är det senaste tillskottet till Explorer serien ficklampor och representerar enastående värde för pengarna samtidigt som överträffar facklor som kostar flera gånger så mycket. EC20 har en maximal ljusstyrka på 960 lumen från Cree XM-L2 T6 LED och drivs av 1 x 18.650 eller 2 x CR123 batterier.

EC20 Designad för enkel en hand, har en switch med integrerad indikator effektnivå. När batteriet når 50%, strömindikatorn blinkar en gång varannan sekund. När effektnivåer är låga, kommer strömindikatorn att blinka snabbt. Varje gång batterierna sätts strömindikatorlampan blinkar för att visa batterispänningen. Inte längre kommer du att försöka gissa hur mycket batterikraft som återstår

Ett dubbelklick på sido övergången från avstängt läge kommer omedelbart att gå in strobe-läge.

EC20 mäter 5 inches lång och väger bara 76 gram, så det är perfekt för varje dag bära. Lätt att svansen står och kompatibel med alla Nitecore 25,4 mm filter, trafiktrollstavar och diffusorer.

Ljusstyrkenivåer:

Hög: 960 lumen - 1 timme 15 minuter runtime Mid: 210 lumen - 6 timmar runtime låg: 50 lumen - 28 timmars körtid Micro: 1 Lumen - 520 timmars körtid Strobe plus SOS signallägen

Beam avstånd på upp till 222 meter, vattentät ner till 2 meter dränk och stöttålig för fall från 1,5 meter.

Inkluderar: Snodd, reserv o-ring.

Funktioner:

Använder en Cree XM-L2 T6 LED Maximal effekt på upp till 960 lumen Integrated 'Precision Digital Optics teknik "ger extrem reflektor performance har en titt strålintensitet av 12,450 cd och en kasta avstånd på upp till 222 meter Innovativ enda knapp ger dig tillgång till sju ljusstyrkenivåer och lägen Högeffektiv konstantström kretskort ger max körtid på 520 timmar Integrerad strömindikatorlampan visar återstående batteriladdning (patenterad) Strömindikatorer sekundär funktion visar batterispänningen (med en noggrannhet på 0,1 V) Omedelbar tillgång till polaritet skydd ultralåg output Reverse förhindrar skador från felaktigt insatta batterier konstruerade från aero-grade aluminiumlegering med HAIII militärgrads hårdanodiserad yta Vattentät enligt IPX-8 (två meter dränkbar) Slagtålig till 1,5 meter Tail stand kapacitet

Produkterna levereras av självständiga detaljhandlare belägna runt om i Europa. Leveranstiderna och fraktavgifterna varierar beroende på var återförsäljaren har sitt säte och det valda leveranssättet.

Du kan välja ett av följande leveranssätt:

Vi skickar en leveransbekräftelse till din e-postadress så snart din beställning har gått iväg. Du kan också kontrollera beställningens status på Min profil  Mina beställningar.

Leveranstiden till svåråtkomliga ställen är längre.

We do our best to ensure that the products that you order are delivered to you in full and according to your specifications. However, should you receive an incomplete order, or items different from the ones you ordered, or there is some other reason why you are not satisfied with the order, you may return the order, or any products included in the order, and receive a full refund for the items.

Certain products purchased at Fruugo cannot be returned. They fall in the following categories:

Please take reasonable care of the goods whilst in your care. Any goods returned must be in a resaleable condition. They must be unworn/unused with original tags attached and in original packaging. It is your responsibility to ensure that the goods are appropriately packaged to ensure they are not damaged in return transit.

Notifying us of a return

If you wish to return an order, or some of the products included in an order, please notify Fruugo customer care within 14 days of receiving the goods, including the following information:

Our customer care will send you specific instructions on how to ship the return package(s) to the retailer(s). Please do not ship the return package before you receive the instructions.

Shipping products back to retailers

Goods must be returned without undue delay and in any event not later than 14 days after notifying us of your cancellation.

If you are returning products to several retailers, you should distribute the products accordingly and send the products to those retailers who shipped them to you initially. 

We strongly recommend that you use registered mail (and insure any high-value packages), since neither Fruugo nor the retailer take responsibility for shipments that are lost or damaged during return transportation.

Please ensure you retain a proof of postage receipt so in the unlikely event your parcel goes missing, you will have proof you sent it.

Refunds

You will be refunded within 14 days of the retailer receiving back the goods. We will notify you by e-mail once the products reach the retailer and are accepted for return. Where a retailer has offered to collect the goods, you will be refunded within 14 days of cancelling your contract.

Unless a product or products you wish to return arrived to you damaged or faulty, you are responsible for the return transportation costs.

Providing you are returning all the products from a specific retailer, we will refund the standard shipping costs you paid for the original delivery. If you chose to pay for a non-standard delivery, we will only refund the cost of our least expensive, standard delivery. 

Damaged or faulty goods

If you receive a damaged, broken, or defective product, please notify Fruugo customer care as soon as possible. Include at least the following information:

We will generally instruct you to ship the damaged product back to the retailer. As soon as it reaches the retailer, they will send you a replacement product. If the replacement can't be made, or if you wish to cancel the order, you will be refunded in full. You will also be reimbursed for reasonable returns postage costs for damaged or faulty goods once we have received your postage receipt.

If the outer packaging of your order is clearly damaged on arrival, and you are suspecting that the products are damaged as well, you can either reject the delivery or accept the goods and sign for them as damaged. In both instances, please notify Fruugo customer care as soon as possible.

Refusing delivery

If you refuse to accept delivery of all or part of your order (where the products or packaging do not appear to be damaged or defective) you will be responsible for the postage charges. Any fees and charges incurred by the retailer due to a package being refused will be deducted from your merchandise refund.

 

Fler produkter från NiteCore