Orca Killa kompression Mens Compression Kärna Kortärmad Topp

kr129,00 11 artiklar i lager
Färg:
Svart
Storlek:
XS
EAN:
8427011470035
Antal:
  • Produktreferens: 2049330-4715553
  • Plane icon Skickas inom 24 timmar
  • Frakt från Storbritannien
  • Leveranskostnad till Sverige kr96,46

Orca har etablerat ett rykte att införa revolutionära tyger och plagg konstruktion föredras av världsmästare och olympiska guldmedaljörer. Orca Killa kompression plagg kan bäras av människor av alla atletiska nivåer.

Orca komprimering Core Kortärmad top är en idealisk multi-purpose kompression plagg som kan bäras som ett underställ eller av sig själv. Det är vetenskapligt bevisat för att tillhandahålla optimala nivåer av aktiva och graderad kompression och har byggts med rätt kropp Konturskurna paneler. Plagg med graderad kompression erbjuder fördelar som förbättrad cirkulation och syresättning av blodet; minskat efter träning Träningsvärk och snabbare muskelåterhämtning; minskning av muskel svängning och trötthet. snabbare borttagning av mjölksyra, med ökad muskel uthållighet, styrka och makt. och förbättrade kroppen temperaturkontroll. Den är gjord av 72% nylon och 28% lycra och är maskin washable. UPF50 + i fukt fuktspridande och antibakteriell tyg ger skydd från element. Perfekt för löpning, högpresterande motion, gym pass, och utbildning

Orca s hög stretch, 70 dernier cirkulär kint Killaskn Kompress tyg används för att säkerställa aktiv muskel komprimering under träning, minska muskeltrötthet och hjälpa till med muskelåterhämtning. Det har varit 3D-cut i kroppen contured paneler för optimal nivå av aktiva och graderad kompression, gör upp perfekt för användning under träning och vila och återhämtning. Graderad kompression zoner ge ökad blod flöde/omsättning och muskel stöd. Också dragen platt lock sömmar för komfort, kontrast silver reflekterande Orca logos tryckt på bröstet och ryggen och kontrast reflekterande silver och vit Killa Kompression logotyper på baksidan för synlighet på svagt ljus.

Produkterna levereras av självständiga detaljhandlare belägna runt om i Europa. Leveranstiderna och fraktavgifterna varierar beroende på var återförsäljaren har sitt säte och det valda leveranssättet.

Du kan välja ett av följande leveranssätt:

Vi skickar en leveransbekräftelse till din e-postadress så snart din beställning har gått iväg. Du kan också kontrollera beställningens status på Min profil  Mina beställningar.

Leveranstiden till svåråtkomliga ställen är längre.

We do our best to ensure that the products that you order are delivered to you in full and according to your specifications. However, should you receive an incomplete order, or items different from the ones you ordered, or there is some other reason why you are not satisfied with the order, you may return the order, or any products included in the order, and receive a full refund for the items.

Certain products purchased at Fruugo cannot be returned. They fall in the following categories:

Please take reasonable care of the goods whilst in your care. Any goods returned must be in a resaleable condition. They must be unworn/unused with original tags attached and in original packaging. It is your responsibility to ensure that the goods are appropriately packaged to ensure they are not damaged in return transit.

Notifying us of a return

If you wish to return an order, or some of the products included in an order, please notify Fruugo customer care within 14 days of receiving the goods, including the following information:

Our customer care will send you specific instructions on how to ship the return package(s) to the retailer(s). Please do not ship the return package before you receive the instructions.

Shipping products back to retailers

Goods must be returned without undue delay and in any event not later than 14 days after notifying us of your cancellation.

If you are returning products to several retailers, you should distribute the products accordingly and send the products to those retailers who shipped them to you initially. 

We strongly recommend that you use registered mail (and insure any high-value packages), since neither Fruugo nor the retailer take responsibility for shipments that are lost or damaged during return transportation.

Please ensure you retain a proof of postage receipt so in the unlikely event your parcel goes missing, you will have proof you sent it.

Refunds

You will be refunded within 14 days of the retailer receiving back the goods. We will notify you by e-mail once the products reach the retailer and are accepted for return. Where a retailer has offered to collect the goods, you will be refunded within 14 days of cancelling your contract.

Unless a product or products you wish to return arrived to you damaged or faulty, you are responsible for the return transportation costs.

Providing you are returning all the products from a specific retailer, we will refund the standard shipping costs you paid for the original delivery. If you chose to pay for a non-standard delivery, we will only refund the cost of our least expensive, standard delivery. 

Damaged or faulty goods

If you receive a damaged, broken, or defective product, please notify Fruugo customer care as soon as possible. Include at least the following information:

We will generally instruct you to ship the damaged product back to the retailer. As soon as it reaches the retailer, they will send you a replacement product. If the replacement can't be made, or if you wish to cancel the order, you will be refunded in full. You will also be reimbursed for reasonable returns postage costs for damaged or faulty goods once we have received your postage receipt.

If the outer packaging of your order is clearly damaged on arrival, and you are suspecting that the products are damaged as well, you can either reject the delivery or accept the goods and sign for them as damaged. In both instances, please notify Fruugo customer care as soon as possible.

Refusing delivery

If you refuse to accept delivery of all or part of your order (where the products or packaging do not appear to be damaged or defective) you will be responsible for the postage charges. Any fees and charges incurred by the retailer due to a package being refused will be deducted from your merchandise refund.

 

Fler produkter från Orca