Solidea Red Wellness 140 ogenomskinlig stöd Tights FIR teknik [stil 799A4] Nero (svart) XL

kr459,00 Finns i lagret
Färg:
Storlek:
EAN:
8300496056348
Antal:
  • Produktreferens: 1912491-4441190
  • Plane icon Skickas inom 24 timmar
  • Frakt från Storbritannien
  • Leveranskostnad till Sverige kr112,68

Dessa super smidig, ogenomskinlig stöd tights har tillverkats med en ny garn-teknik som kallas FIR (långt infraröd stråle). Termisk energi som avges av bäraren reflekteras tillbaka till hudvävnaden, av ett mineral additiv i Garnet, så att förnyelse av blodcirkulationen på ytan av huden. Red Wellness stöd Tights Värm inte och inte agerar som Termisk underkläder, i själva verket de bidra till att upprätthålla kroppens naturliga temperatur. Deras syfte är att förbättra blodflödet i de nedre extremiteterna av graderad kompression och att förbättra blodcirkulationen på hudytan, utjämning vid beröring av huden och hjälper till att minska effekterna av celluliter. Till skillnad från Solidea's micromassage och försilvrar vinkar produkter, Red Wellness stöd tights inte lämna vågliknande fåror på huden, men i stället lämna en smidig letar och slät känsla, energisk par ben. Upprepade tvättar förändrar inte effektiviteten av FIR tekniken, och inte heller minskar det elastocompression. Laboratorietester har bekräftat emissivitet av infraröda strålar. Dessa vackra ogenomskinlig stöd tights inte kommer bara ser och känns fantastisk, men kommer att effektivt förbättra blodcirkulationen för att lindra trötta, värkande ben, svullnad, åderbråck, flebit och trombos, och med med ogenomskinlig fibrer, kommer att hjälpa dölja ytliga fläckar och vener. XL och XXL storlekar har en extra panel i ryggen att möjliggöra mer utrymme, mer stretch och bättre passform. Se diagrammet i ytterligare bilderna för att få en bättre uppfattning om vad detta utseende. XXL storlek är prissätt på &

163; 41.00, visas i varukorgen. FIR teknik 18-21 mmHg graderad kompression Anti-Cellulite funktion saneras hygienisk funktion Nero (svart) finns i lager för omedelbar leverans (lager nivå beroende), alla andra färger kan ta ca 1 vecka för leverans

Produkterna levereras av självständiga detaljhandlare belägna runt om i Europa. Leveranstiderna och fraktavgifterna varierar beroende på var återförsäljaren har sitt säte och det valda leveranssättet.

Du kan välja ett av följande leveranssätt:

Vi skickar en leveransbekräftelse till din e-postadress så snart din beställning har gått iväg. Du kan också kontrollera beställningens status på Min profil  Mina beställningar.

Leveranstiden till svåråtkomliga ställen är längre.

Vi gör vårt bästa för att garantera att produkterna som du beställer levereras till dig i sin helhet och enligt dina specifikationer. Om du ändå får en ofullständig beställning eller fel produkter eller det finns någon annan orsak till att du är inte nöjd med din beställning, kan du annullera beställningen eller vilka som helst produkter i beställningen och få full kompensation.

Vissa produkter från Fruugo kan du inte returnera:

Kom ihåg att de produkter du vill returnera måste vara i originalskick med alla tillbehör. Kom ihåg att återförsäljaren förbehåller sig rätten till att inte ta emot de returnerade produkterna och att skicka dem tillbaka till din adress om produkterna bryter mot returvillkoren.

Meddela en retur

Informera oss om din önskan att returnera en beställning eller några produkter i din beställning inom 14 dagar från leveransdatumet. Ange åtminstone följande information:

Vår kundservice skickar specifika instruktioner om hur du ska skicka tillbaka returpaketen till detaljhandlarna. Skicka inte tillbaka returpaketet förrän du har fått instruktionerna.

Om du vill returnera en tung (tyngre än 20 kg) eller stor produkt som kräver specialhantering måste du meddela Fruugos kundtjänst om det via e-post, så att vi kan hjälpa dig att hitta rätt fraktlösning för returtransporten. Kom ihåg, om du returnerar en tung eller stor vara som kräver specialhantering betalar du själv för returtransporten.

Om du vill returnera en produkt eller flera produkter med ett högt värde, det vill säga en produkt vars värde uppgår till 15 000 kr (1 500 euro) eller mer, hjälper vår kundtjänst dig att hitta ett lämpligt leveranssätt. I allmänhet krävs att du använder rekommenderad post och att du försäkrar paket med högt värde, eftersom varken Fruugo eller någon återförsäljare tar på sig ansvaret för leveranser som förloras eller skadas under returtransporten.

Skicka tillbaka produkter till detaljhandlare

Om du returnerar produkter till flera detaljhandlare bör du fördela produkterna på flera paket inför leveransen. Produkterna returneras till den detaljhandlare som levererade produkterna till dig. Exempelvis om din beställning innehåller sammanlagt 6 produkter, av vilka 2 produkter kommer från detaljhandlare A och 4 produkter från detaljhandlare B och du vill returnera alla produkter, borde du skicka iväg två paket. Ett paket borde innehålla 2 produkter från detaljhandlare A och borde levereras till detaljhandlare A:s returadress; det andra paketet borde innehålla 4 produkter från detaljhandlare B och levereras till detaljhandlare B:s returadress.

När du lämnar in returpaketet för returtransport ska du be om kvitto och spara det ifall det behövs vid ett senare tillfälle. Fruugo kan börja behandla återbetalningen så fort som detaljhandlaren mottagit produkterna och accepterat dem. Ju fortare du returnerar produkterna, desto snabbare får du återbetalning. Vi meddelar dig via e-post när produkten har kommit fram till återförsäljaren och har godkänts för retur.

Om varan eller varorna som du har beställt inte är skadade eller felaktiga ansvarar du själv för returkostnaden. Kom ihåg, om du returnerar en tung (över 20 kg) eller stor vara som kräver specialhantering betalar du själv för returtransporten. Å andra sidan, när du returnerar alla produkter från en viss återförsäljare som ingick i din beställning, återbetalar vi den ursprungliga fraktkostnaden som du har betalat. Läs Återbetalning & behandlingstider för mer information.

Skadade leveranser

Om du har fått en skadad, trasig eller defekt produkt kontaktar du Fruugos kundservice så fort som möjligt. Ange åtminstone följande information:

Normalt ber vi dig skicka tillbaka den skadade produkten till återförsäljaren. Så snart produkten har nått återförsäljaren skickar denne dig en ny eller reparerad produkt. Om det inte går att få en annan produkt, eller om du vill annullera beställningen helt och hållet, kontaktar du oss så får du tillbaka hela kostnaden för produkten.

Fruugo kan börja behandla återbetalningen så fort som detaljhandlaren mottagit produkterna och accepterat dem. Ju tidigare du returnerar, desto snabbare får du återbetalning eller en ersättande produkt.

Om den yttre förpackningen av din beställning är tydligt skadad när du får den och du misstänker att också produkterna är skadade, kan du vägra att ta emot leveransen och meddela Fruugos kundtjänst om det. En ersättande produkt levereras till dig så snabbt som möjligt efter att det skadade paketet har kommit fram till detaljhandlaren.

Fler produkter från Solidea