Solidea Micromassage Magic 140 ren Anti Cellulite stöd Tights [stil 127A4] Sabbia (blek Beige) S

kr319,00 Finns i lagret
Färg:
Storlek:
EAN:
8300496000310
Antal:
  • Produktreferens: 1912489-5320138
  • Plane icon Skickas inom 11 dagar
  • Frakt från Storbritannien
  • Leveranskostnad till Sverige kr110,70

Magiskt, micromassage bort celluliter med dessa vackra, italienska stöd tights. Med en unik, gjord kropp-formar toppen med en patenterad 3D wave sticka tyg att micromassages din mage, höfter, skinkor och lår hela dagen. Passande som en andra hud, och osynligt under kläderna, fungerar micromassage trosa området tillsammans med din kropps naturliga rörelser. De 3D väft på insidan av tyget, massera ytan av huden, förbättra mikrocirkulationen på hudens yta, och hjälper till att dränera bort gifter för att avgifta huden och ge det en mjukare känsla. Åtgärden micromassaging är mycket effektiv i kampen mot effekterna av celluliter *. Inneslutning effekten av området trosa är också värdefulla för att jämna din kropp siluett, så du kan bära dessa sheer stöd tights som en anti-celluliter kropp shaper som hjälper till att skulptera figuren. Graderad kompression gör säker på benen är strömsatta och lättad /preevnted från trött, tung, känsla ben, svullnad, åderbråck och venös insufficiens. Micromassage Magic stöd Tights är tillverkade med en uppsnyggad hygienisk funktion och andas bomull kil för komfort och hygien. Varje kvinna bör ha ett par. XL och XXL storlekar har en extra panel i ryggen att möjliggöra mer utrymme, mer stretch och bättre passform. Se diagrammet i ytterligare bilderna för att få en bättre uppfattning om vad detta utseende. XXL storlek är prissätt på &

163; 28,50, visas i varukorgen. Färg Nero, Sabbia och kamel färger finns i lager för omedelbar leverans (lager nivå beroende), alla andra färger kan ta ca 1 vecka för leverans. 80% Polyamide/18% Elastane/2% bomull 18-21 mmHg graderad kompression kropp Shaper toppar Micromassage Anti celluliter toppar Sanitised Anti mikrobiell behandling bomull kil & platta sömmar * i yttrandet av patienterna, plaggen var effektivt för behandling av Liposclerosis (celluliter) i 88% av fallen, och när buren regelbundet, ökat välbefinnande och genererade en inneslutning effekt, samt en ökning av diuresen hos 24% av fallen. (Flebologia: officiellt Organ för italienska föreningen för Phlebology - vetenskapliga tidskriften, volym X, utgåva 1, Jan-Mar 1999)

Produkterna levereras av självständiga detaljhandlare belägna runt om i Europa. Leveranstiderna och fraktavgifterna varierar beroende på var återförsäljaren har sitt säte och det valda leveranssättet.

Du kan välja ett av följande leveranssätt:

Vi skickar en leveransbekräftelse till din e-postadress så snart din beställning har gått iväg. Du kan också kontrollera beställningens status på Min profil  Mina beställningar.

Leveranstiden till svåråtkomliga ställen är längre.

Vi gör vårt bästa för att garantera att produkterna som du beställer levereras till dig i sin helhet och enligt dina specifikationer. Om du ändå får en ofullständig beställning eller fel produkter eller det finns någon annan orsak till att du är inte nöjd med din beställning, kan du annullera beställningen eller vilka som helst produkter i beställningen och få full kompensation.

Vissa produkter från Fruugo kan du inte returnera:

Kom ihåg att de produkter du vill returnera måste vara i originalskick med alla tillbehör. Kom ihåg att återförsäljaren förbehåller sig rätten till att inte ta emot de returnerade produkterna och att skicka dem tillbaka till din adress om produkterna bryter mot returvillkoren.

Meddela en retur

Informera oss om din önskan att returnera en beställning eller några produkter i din beställning inom 14 dagar från leveransdatumet. Ange åtminstone följande information:

Vår kundservice skickar specifika instruktioner om hur du ska skicka tillbaka returpaketen till detaljhandlarna. Skicka inte tillbaka returpaketet förrän du har fått instruktionerna.

Om du vill returnera en tung (tyngre än 20 kg) eller stor produkt som kräver specialhantering måste du meddela Fruugos kundtjänst om det via e-post, så att vi kan hjälpa dig att hitta rätt fraktlösning för returtransporten. Kom ihåg, om du returnerar en tung eller stor vara som kräver specialhantering betalar du själv för returtransporten.

Om du vill returnera en produkt eller flera produkter med ett högt värde, det vill säga en produkt vars värde uppgår till 15 000 kr (1 500 euro) eller mer, hjälper vår kundtjänst dig att hitta ett lämpligt leveranssätt. I allmänhet krävs att du använder rekommenderad post och att du försäkrar paket med högt värde, eftersom varken Fruugo eller någon återförsäljare tar på sig ansvaret för leveranser som förloras eller skadas under returtransporten.

Skicka tillbaka produkter till detaljhandlare

Om du returnerar produkter till flera detaljhandlare bör du fördela produkterna på flera paket inför leveransen. Produkterna returneras till den detaljhandlare som levererade produkterna till dig. Exempelvis om din beställning innehåller sammanlagt 6 produkter, av vilka 2 produkter kommer från detaljhandlare A och 4 produkter från detaljhandlare B och du vill returnera alla produkter, borde du skicka iväg två paket. Ett paket borde innehålla 2 produkter från detaljhandlare A och borde levereras till detaljhandlare A:s returadress; det andra paketet borde innehålla 4 produkter från detaljhandlare B och levereras till detaljhandlare B:s returadress.

När du lämnar in returpaketet för returtransport ska du be om kvitto och spara det ifall det behövs vid ett senare tillfälle. Fruugo kan börja behandla återbetalningen så fort som detaljhandlaren mottagit produkterna och accepterat dem. Ju fortare du returnerar produkterna, desto snabbare får du återbetalning. Vi meddelar dig via e-post när produkten har kommit fram till återförsäljaren och har godkänts för retur.

Om varan eller varorna som du har beställt inte är skadade eller felaktiga ansvarar du själv för returkostnaden. Kom ihåg, om du returnerar en tung (över 20 kg) eller stor vara som kräver specialhantering betalar du själv för returtransporten. Å andra sidan, när du returnerar alla produkter från en viss återförsäljare som ingick i din beställning, återbetalar vi den ursprungliga fraktkostnaden som du har betalat. Läs Återbetalning & behandlingstider för mer information.

Skadade leveranser

Om du har fått en skadad, trasig eller defekt produkt kontaktar du Fruugos kundservice så fort som möjligt. Ange åtminstone följande information:

Normalt ber vi dig skicka tillbaka den skadade produkten till återförsäljaren. Så snart produkten har nått återförsäljaren skickar denne dig en ny eller reparerad produkt. Om det inte går att få en annan produkt, eller om du vill annullera beställningen helt och hållet, kontaktar du oss så får du tillbaka hela kostnaden för produkten.

Fruugo kan börja behandla återbetalningen så fort som detaljhandlaren mottagit produkterna och accepterat dem. Ju tidigare du returnerar, desto snabbare får du återbetalning eller en ersättande produkt.

Om den yttre förpackningen av din beställning är tydligt skadad när du får den och du misstänker att också produkterna är skadade, kan du vägra att ta emot leveransen och meddela Fruugos kundtjänst om det. En ersättande produkt levereras till dig så snabbt som möjligt efter att det skadade paketet har kommit fram till detaljhandlaren.

Fler produkter från Solidea