Solidea Magic Maman 70 Anti Cellulite moderskap stöd Tights [stil 25770] kamel (Sandy Beige) S

kr349,00 Finns i lagret
Färg:
Storlek:
Färg:
Storlek:
EAN:
8300496010807
Antal:
  • Produktreferens: 1632617-3884701
  • Plane icon Skickas inom 11 dagar
  • Frakt från Storbritannien
  • Leveranskostnad till Sverige kr110,70

Solidea Magic Maman 70 moderskap stöd Tights har en 3D våg linnen patenterade teknik runt lår, höfter och skinkor som masserar dessa celluliter-benägen områden när du flyttar. Denna mikro-massage åtgärder hjälper till att jämna ut huden, eliminera överskjutande toxiner & bidrar till att minska effekterna av celluliter *. Med en mjuk icke-bromsande linning & tummy panel för baby tillväxt har dessa moderskap stöd tights även en ren ben tyg med graderad kompression, som effektivt förbättrar blodcirkulationen. Kompression strumpor för blivande mammor är mycket fördelaktigt, eftersom det förhindrar och lindrar mindre fotled svullnad, trött, tung känsla ben, åderbråck, vulva åderbråck och hemorrojder (pålar). Observera: Detta är en 'komprimering' plagg utformad för terapi till blodflödet, lymfsystemet, hud och muskel vävnader. På grund av plagget ger det också ett visst mått av stöd till de områden det omfattar, men inte tillräckligt för att 'stöd' problem med skelettet ram såsom SPD eller frakturer. Använd före graviditeten vikt för dimensionering. Färg Moka kan ta ca 1 vecka för leverans. 12-15 mmHg graderad kompression Micro Massage Anti celluliter funktion bomull kil & platta sömmar saneras Anti mikrobiell behandling gjorde med 80% polyamid 20% Elastane användning före graviditeten vikt för dimensionering. * I patienterna anser plaggen var effektivt för behandling av Liposclerosis (celluliter) i 88% av fallen, och när den bärs regelbundet, ökat välbefinnande och genererade en inneslutning effekt, samt en ökning av diuresen i 24 procent av fallen. (Flebologia: officiellt Organ för italienska föreningen för Phlebology - vetenskapliga tidskriften, volym X, utgåva 1, Jan-Mar 1999)

Produkterna levereras av självständiga detaljhandlare belägna runt om i Europa. Leveranstiderna och fraktavgifterna varierar beroende på var återförsäljaren har sitt säte och det valda leveranssättet.

Du kan välja ett av följande leveranssätt:

Vi skickar en leveransbekräftelse till din e-postadress så snart din beställning har gått iväg. Du kan också kontrollera beställningens status på Min profil  Mina beställningar.

Leveranstiden till svåråtkomliga ställen är längre.

Vi gör vårt bästa för att garantera att produkterna som du beställer levereras till dig i sin helhet och enligt dina specifikationer. Om du ändå får en ofullständig beställning eller fel produkter eller det finns någon annan orsak till att du är inte nöjd med din beställning, kan du annullera beställningen eller vilka som helst produkter i beställningen och få full kompensation.

Vissa produkter från Fruugo kan du inte returnera:

Kom ihåg att de produkter du vill returnera måste vara i originalskick med alla tillbehör. Kom ihåg att återförsäljaren förbehåller sig rätten till att inte ta emot de returnerade produkterna och att skicka dem tillbaka till din adress om produkterna bryter mot returvillkoren.

Meddela en retur

Informera oss om din önskan att returnera en beställning eller några produkter i din beställning inom 14 dagar från leveransdatumet. Ange åtminstone följande information:

Vår kundservice skickar specifika instruktioner om hur du ska skicka tillbaka returpaketen till detaljhandlarna. Skicka inte tillbaka returpaketet förrän du har fått instruktionerna.

Om du vill returnera en tung (tyngre än 20 kg) eller stor produkt som kräver specialhantering måste du meddela Fruugos kundtjänst om det via e-post, så att vi kan hjälpa dig att hitta rätt fraktlösning för returtransporten. Kom ihåg, om du returnerar en tung eller stor vara som kräver specialhantering betalar du själv för returtransporten.

Om du vill returnera en produkt eller flera produkter med ett högt värde, det vill säga en produkt vars värde uppgår till 15 000 kr (1 500 euro) eller mer, hjälper vår kundtjänst dig att hitta ett lämpligt leveranssätt. I allmänhet krävs att du använder rekommenderad post och att du försäkrar paket med högt värde, eftersom varken Fruugo eller någon återförsäljare tar på sig ansvaret för leveranser som förloras eller skadas under returtransporten.

Skicka tillbaka produkter till detaljhandlare

Om du returnerar produkter till flera detaljhandlare bör du fördela produkterna på flera paket inför leveransen. Produkterna returneras till den detaljhandlare som levererade produkterna till dig. Exempelvis om din beställning innehåller sammanlagt 6 produkter, av vilka 2 produkter kommer från detaljhandlare A och 4 produkter från detaljhandlare B och du vill returnera alla produkter, borde du skicka iväg två paket. Ett paket borde innehålla 2 produkter från detaljhandlare A och borde levereras till detaljhandlare A:s returadress; det andra paketet borde innehålla 4 produkter från detaljhandlare B och levereras till detaljhandlare B:s returadress.

När du lämnar in returpaketet för returtransport ska du be om kvitto och spara det ifall det behövs vid ett senare tillfälle. Fruugo kan börja behandla återbetalningen så fort som detaljhandlaren mottagit produkterna och accepterat dem. Ju fortare du returnerar produkterna, desto snabbare får du återbetalning. Vi meddelar dig via e-post när produkten har kommit fram till återförsäljaren och har godkänts för retur.

Om varan eller varorna som du har beställt inte är skadade eller felaktiga ansvarar du själv för returkostnaden. Kom ihåg, om du returnerar en tung (över 20 kg) eller stor vara som kräver specialhantering betalar du själv för returtransporten. Å andra sidan, när du returnerar alla produkter från en viss återförsäljare som ingick i din beställning, återbetalar vi den ursprungliga fraktkostnaden som du har betalat. Läs Återbetalning & behandlingstider för mer information.

Skadade leveranser

Om du har fått en skadad, trasig eller defekt produkt kontaktar du Fruugos kundservice så fort som möjligt. Ange åtminstone följande information:

Normalt ber vi dig skicka tillbaka den skadade produkten till återförsäljaren. Så snart produkten har nått återförsäljaren skickar denne dig en ny eller reparerad produkt. Om det inte går att få en annan produkt, eller om du vill annullera beställningen helt och hållet, kontaktar du oss så får du tillbaka hela kostnaden för produkten.

Fruugo kan börja behandla återbetalningen så fort som detaljhandlaren mottagit produkterna och accepterat dem. Ju tidigare du returnerar, desto snabbare får du återbetalning eller en ersättande produkt.

Om den yttre förpackningen av din beställning är tydligt skadad när du får den och du misstänker att också produkterna är skadade, kan du vägra att ta emot leveransen och meddela Fruugos kundtjänst om det. En ersättande produkt levereras till dig så snabbt som möjligt efter att det skadade paketet har kommit fram till detaljhandlaren.

Fler produkter från Solidea