Solidea Silver Wave Abdominal Band Body Shaper [Style 394A5] Champagne (kräm) XL

kr379,00 Finns i lagret
Färg:
Storlek:
EAN:
8300496046653
Antal:
  • Produktreferens: 1632656-3885171
  • Plane icon Skickas inom 24 timmar
  • Frakt från Storbritannien
  • Leveranskostnad till Sverige kr109,66

Med hjälp av en förbättrad micromassage design, detta anti-celluliter buk Band, görs med djupare 3D dito väft, att få en mer uppfriskande micromassage terapi för huden. Kramas midjan och buken, massage det är 3D wave tyg aktivt huden eftersom du flyttar till förbättra mikro-cirkulationen på skinn yta. Detta hjälper till att avgifta huden, vilket gör det smidigare och massage effektivt bort på effekterna av celluliter *. Detta stretchig kompression plagg, passar som en andra hud, att skapa en stor inneslutning effekt för kropp forma, samtidigt att ge lätta stöd till nedre delen av ryggen. Tyget är ljus och andas och rör sig och vändningar naturligt med din kropp för alla dagen komfort. Den är osynlig under de flesta kläder och silverjoner bakteriostatiska garnet hämmar effektivt bakterier reproduktion för att förhindra uppkomsten av dålig lukt, allergier och infektioner, håller du dig fräschare för längre. Bakteriostatiska funktionen av tyget tvätta inte. En stor dubbel åtgärd, micromassage inneslutning bandet att bära under vilken outfit som helst. Body shaper Micromassage celluliter buster gjorde med silverjoner flata sömmar 75% polyamid 25% elastan på grund av arten av dessa produkter, i form av celluliter busting, ju mer du rör, fler fördelar får du och ju snabbare du kommer se resultat. Så med dessa objekt upp gymmet eller under fysisk aktivitet, kommer att öka tiden kan du se resultat. Vi rekommenderar att bära för 6 veckor eller bara använda som en teknisk kropp forma plagget. * I yttrandet från patienterna, plaggen var effektiv för behandling av Liposclerosis (celluliter) i 88% av fallen och när buren regelbundet, ökat välbefinnande och genererade en inneslutning effekt, liksom en ökning av Diures i 24% av fallen. (Flebologia: officiellt Organ för italienska föreningen för Phlebology - vetenskapliga tidskriften, volym X, utgåva 1, Jan-mars 1999)

Produkterna levereras av självständiga detaljhandlare belägna runt om i Europa. Leveranstiderna och fraktavgifterna varierar beroende på var återförsäljaren har sitt säte och det valda leveranssättet.

Du kan välja ett av följande leveranssätt:

Vi skickar en leveransbekräftelse till din e-postadress så snart din beställning har gått iväg. Du kan också kontrollera beställningens status på Min profil  Mina beställningar.

Leveranstiden till svåråtkomliga ställen är längre.

Vi gör vårt bästa för att garantera att produkterna som du beställer levereras till dig i sin helhet och enligt dina specifikationer. Om du ändå får en ofullständig beställning eller fel produkter eller det finns någon annan orsak till att du är inte nöjd med din beställning, kan du annullera beställningen eller vilka som helst produkter i beställningen och få full kompensation.

Vissa produkter från Fruugo kan du inte returnera:

Kom ihåg att de produkter du vill returnera måste vara i originalskick med alla tillbehör. Kom ihåg att återförsäljaren förbehåller sig rätten till att inte ta emot de returnerade produkterna och att skicka dem tillbaka till din adress om produkterna bryter mot returvillkoren.

Meddela en retur

Informera oss om din önskan att returnera en beställning eller några produkter i din beställning inom 14 dagar från leveransdatumet. Ange åtminstone följande information:

Vår kundservice skickar specifika instruktioner om hur du ska skicka tillbaka returpaketen till detaljhandlarna. Skicka inte tillbaka returpaketet förrän du har fått instruktionerna.

Om du vill returnera en tung (tyngre än 20 kg) eller stor produkt som kräver specialhantering måste du meddela Fruugos kundtjänst om det via e-post, så att vi kan hjälpa dig att hitta rätt fraktlösning för returtransporten. Kom ihåg, om du returnerar en tung eller stor vara som kräver specialhantering betalar du själv för returtransporten.

Om du vill returnera en produkt eller flera produkter med ett högt värde, det vill säga en produkt vars värde uppgår till 15 000 kr (1 500 euro) eller mer, hjälper vår kundtjänst dig att hitta ett lämpligt leveranssätt. I allmänhet krävs att du använder rekommenderad post och att du försäkrar paket med högt värde, eftersom varken Fruugo eller någon återförsäljare tar på sig ansvaret för leveranser som förloras eller skadas under returtransporten.

Skicka tillbaka produkter till detaljhandlare

Om du returnerar produkter till flera detaljhandlare bör du fördela produkterna på flera paket inför leveransen. Produkterna returneras till den detaljhandlare som levererade produkterna till dig. Exempelvis om din beställning innehåller sammanlagt 6 produkter, av vilka 2 produkter kommer från detaljhandlare A och 4 produkter från detaljhandlare B och du vill returnera alla produkter, borde du skicka iväg två paket. Ett paket borde innehålla 2 produkter från detaljhandlare A och borde levereras till detaljhandlare A:s returadress; det andra paketet borde innehålla 4 produkter från detaljhandlare B och levereras till detaljhandlare B:s returadress.

När du lämnar in returpaketet för returtransport ska du be om kvitto och spara det ifall det behövs vid ett senare tillfälle. Fruugo kan börja behandla återbetalningen så fort som detaljhandlaren mottagit produkterna och accepterat dem. Ju fortare du returnerar produkterna, desto snabbare får du återbetalning. Vi meddelar dig via e-post när produkten har kommit fram till återförsäljaren och har godkänts för retur.

Om varan eller varorna som du har beställt inte är skadade eller felaktiga ansvarar du själv för returkostnaden. Kom ihåg, om du returnerar en tung (över 20 kg) eller stor vara som kräver specialhantering betalar du själv för returtransporten. Å andra sidan, när du returnerar alla produkter från en viss återförsäljare som ingick i din beställning, återbetalar vi den ursprungliga fraktkostnaden som du har betalat. Läs Återbetalning & behandlingstider för mer information.

Skadade leveranser

Om du har fått en skadad, trasig eller defekt produkt kontaktar du Fruugos kundservice så fort som möjligt. Ange åtminstone följande information:

Normalt ber vi dig skicka tillbaka den skadade produkten till återförsäljaren. Så snart produkten har nått återförsäljaren skickar denne dig en ny eller reparerad produkt. Om det inte går att få en annan produkt, eller om du vill annullera beställningen helt och hållet, kontaktar du oss så får du tillbaka hela kostnaden för produkten.

Fruugo kan börja behandla återbetalningen så fort som detaljhandlaren mottagit produkterna och accepterat dem. Ju tidigare du returnerar, desto snabbare får du återbetalning eller en ersättande produkt.

Om den yttre förpackningen av din beställning är tydligt skadad när du får den och du misstänker att också produkterna är skadade, kan du vägra att ta emot leveransen och meddela Fruugos kundtjänst om det. En ersättande produkt levereras till dig så snabbt som möjligt efter att det skadade paketet har kommit fram till detaljhandlaren.

Fler produkter från Solidea