Burgon & Ball

Sophie Conran Ergo Hoe av Burgon & Ball - gåva Boxed

kr189,00 6 artiklar i lager
EAN:
5019360010333
Antal:
  • Produktreferens: 3507967-7359346
  • Plane icon Skickas inom 24 timmar
  • Frakt från Storbritannien
  • Leveranskostnad till Sverige kr124,48

Presenten förpackade Sophie Conran Ergo Hoe av Burgon & bollen. "The Garden & stora utomhus Collection" har utformats uteslutande av Sophie Conran för Burgon & bollen. Arbeta i partnerskap med Burgon & boll, Sophie har skapat en fantastisk samling av ergonomiskt avancerade verktyg och handskar, särskilt utformad med den kvinnliga sidan i åtanke, och gåva uppsättningar för älskare av naturen. Kommentar på henne ergo hoe, Sophie säger "unika vinkel och form av min Ergo Hoe gör ogräsrensning & odling i även de mest bakade av jordar en doddle. Bara släppa huvudet, med dess extra vassa blad, i marken och dra mot dig - eftersom bladet är på insidan av hoe huvudet det hindrar dig från att oavsiktligt skärning genom stjälkarna av dina värdefulla växter

"Kvaliteten ergo hoe har vaxat FSC bokträ handtag, mässing kontakt, rostfritt stål huvud och mäter ca 22,5 cm lång x 6,3 cm bred. Levereras i en superb, märkesvaror presentförpackning. Ett meddelande från Sophie... Växande blommor, grönsaker och örter ger näring och glädje i mitt liv. Trädgårdsskötsel och dess rika belöningar är fantastiska universallösning till hektiska liv som vi alla ta itu med dag till dag. Jag växte upp med föräldrar som var båda entusiastiska trädgårdsmästare och från tidig ålder har kunnat njuta av lugnet och skönheten i trädgården. Överallt där jag har hittat mig själv, jag har alltid haft lust att få tag i några jorden och jag försöker spendera så mycket tid som möjligt utanför - spjällådan en trädgård är en fantastiskt givande tidsfördriv. Som med de flesta familjer, kretsar mitt hem kring köket, som är fylld med underbara föränderliga Blom från trädgården och en ganska sporadisk tillgång på doftande örter och härliga missbildade grönsaker. Inte överraskande, har kommer från en familj av designers, jag skissa idéer för produkter för så länge jag kan minnas. Som trädgårdsmästare har jag alltid drömt om att skapa ett utbud av trädgårdsarbete verktyg och tillbehör. En av de problem jag möter som en kvinna när trädgårdsarbete är att mina händer är i allmänhet för liten för standardverktyg. Mina mönster specifikt adress denna fråga och jag hoppas kommer att lägga till glädje för trädgårdsarbete med sin skönhet och förbättrad funktionalitet. Det gläder mig att arbeta med Burgon & bollen att producera mina verktyg, exceptionell kvalitet och enastående kulturarv i trädgården verktygstillverkning. Jag är oerhört stolt över dessa verktyg, som är en fröjd att arbeta med. Jag hoppas att du älskar dem också. Bättre verktyg, desto lättare jobb. Sophie.

Produkterna levereras av självständiga detaljhandlare belägna runt om i Europa. Leveranstiderna och fraktavgifterna varierar beroende på var återförsäljaren har sitt säte och det valda leveranssättet.

Du kan välja ett av följande leveranssätt:

Vi skickar en leveransbekräftelse till din e-postadress så snart din beställning har gått iväg. Du kan också kontrollera beställningens status på Min profil  Mina beställningar.

Leveranstiden till svåråtkomliga ställen är längre.

We do our best to ensure that the products that you order are delivered to you in full and according to your specifications. However, should you receive an incomplete order, or items different from the ones you ordered, or there is some other reason why you are not satisfied with the order, you may return the order, or any products included in the order, and receive a full refund for the items.

Certain products purchased at Fruugo cannot be returned. They fall in the following categories:

Please take reasonable care of the goods whilst in your care. Any goods returned must be in a resaleable condition. They must be unworn/unused with original tags attached and in original packaging. It is your responsibility to ensure that the goods are appropriately packaged to ensure they are not damaged in return transit.

Notifying us of a return

If you wish to return an order, or some of the products included in an order, please notify Fruugo customer care within 14 days of receiving the goods, including the following information:

Our customer care will send you specific instructions on how to ship the return package(s) to the retailer(s). Please do not ship the return package before you receive the instructions.

Shipping products back to retailers

Goods must be returned without undue delay and in any event not later than 14 days after notifying us of your cancellation.

If you are returning products to several retailers, you should distribute the products accordingly and send the products to those retailers who shipped them to you initially. 

We strongly recommend that you use registered mail (and insure any high-value packages), since neither Fruugo nor the retailer take responsibility for shipments that are lost or damaged during return transportation.

Please ensure you retain a proof of postage receipt so in the unlikely event your parcel goes missing, you will have proof you sent it.

Refunds

You will be refunded within 14 days of the retailer receiving back the goods. We will notify you by e-mail once the products reach the retailer and are accepted for return. Where a retailer has offered to collect the goods, you will be refunded within 14 days of cancelling your contract.

Unless a product or products you wish to return arrived to you damaged or faulty, you are responsible for the return transportation costs.

Providing you are returning all the products from a specific retailer, we will refund the standard shipping costs you paid for the original delivery. If you chose to pay for a non-standard delivery, we will only refund the cost of our least expensive, standard delivery. 

Damaged or faulty goods

If you receive a damaged, broken, or defective product, please notify Fruugo customer care as soon as possible. Include at least the following information:

We will generally instruct you to ship the damaged product back to the retailer. As soon as it reaches the retailer, they will send you a replacement product. If the replacement can't be made, or if you wish to cancel the order, you will be refunded in full. You will also be reimbursed for reasonable returns postage costs for damaged or faulty goods once we have received your postage receipt.

If the outer packaging of your order is clearly damaged on arrival, and you are suspecting that the products are damaged as well, you can either reject the delivery or accept the goods and sign for them as damaged. In both instances, please notify Fruugo customer care as soon as possible.

Refusing delivery

If you refuse to accept delivery of all or part of your order (where the products or packaging do not appear to be damaged or defective) you will be responsible for the postage charges. Any fees and charges incurred by the retailer due to a package being refused will be deducted from your merchandise refund.

 

Fler produkter från Burgon & Ball