SpiderTech X spindel 20 Pack kinesiologi tejp

kr369,00 kr139,00 Endast 1 artikel kvar i lager
Färg:
Svart
Storlek:
Storbritannien en
EAN:
628369300014
Antal:
  • Produktreferens: 3417809-7210311
  • Plane icon Skickas inom 24 timmar
  • Frakt från Storbritannien
  • Leveranskostnad till Sverige kr85,26

Tejpning är ett vanligt sätt för idrottare att förebygga skador och bidra till att upprätthålla en idrottsman? S förmåga att utföra. När en idrottsman band deras skada, främjar det ett medvetet försök att behandla detta organ område med omsorg. Använda kinesiologi tejp, kan instabilitet förbättras, vilket kan skakiga leder och muskler som kan vara alltför trött.

SpiderTech produkter är utformade för att efterlikna tjocklek, vikt och elasticitet av människohud. Sålunda använder de högvärdigt 100% bomullsmaterial med en 100% poly-akryllim. Det finns ingen latex i produkten därför gör det allergivänliga. Tejpen är vattentät och andas, och kan bäras i upp till 5 dagar.

Varje Spider är gjord av ett sammanhängande stycke av kinesiologi tejp så att den integreras med kroppen i en super-funktionellt sätt. Tejpen är utformad för att bäras på huden även under ansträngande motion. Bandet har en mycket specifik elasticitet inbyggd i vävmönstret av bomullstyg, som härmar elasticitet och tjocklek av human hud, gör det möjligt att integrera, stödja och stabilisera utan att negativt påverka friska intervall av rörelse.

SpiderTech uppnår den terapeutiska effekten naturligt av antingen ge strukturellt stöd eller genom att förändra patientens? S smärt som är beroende av hur bandet är applied.Structurally, om bandet sträcks och appliceras över musklerna i en förkortad position den kommer att ge en mekanisk barriär för potentiellt skadliga arbetsställningar och rörelsebanor som.

Tejpen appliceras på kroppen där det gör ont. Det lyfter effektivt huden från muskeln så att alla de små vener och kapillärer kan springa fritt och öppet föra ökad blod och syre till området i smärta, så att den kan läka snabbt och främja ökad återvinning.

På en neuronivå, hjälper SpiderTech att normalisera förändringar i neurologisk signalering som uppstår efter skada eller som ett resultat av kronisk smärta. Bandet ger förbättrad sensorisk stimulering, som i huvudsak stör och minskar signaler av smärta. Vad är revolutionerande om detta är effekten av den kontinuerliga stimuleringen tillhandahålls genom att bära SpiderTech på huden kan bidra till att bryta den onda cirkeln av kronisk smärta. Summan av kardemumman är en minskning av känslan av smärta tillsammans med normalisera neurala enheten till musklerna inblandade, vilket resulterar i återställda rörlighet och styrka. SpiderTech terapi innebär mindre smärta och mer aktivitet för fler människor.

Bära X Spider kan hjälpa till med följande villkor: Förbättrad atletisk performanceLigament och muskler strainsPostoperative rehabilitering

Inget behov av att utforma, inget behov av att skära, och ingen anatomi och fysiologi kunskap behövs. Följ bara instruktionerna på förpackningen.

Produkterna levereras av självständiga detaljhandlare belägna runt om i Europa. Leveranstiderna och fraktavgifterna varierar beroende på var återförsäljaren har sitt säte och det valda leveranssättet.

Du kan välja ett av följande leveranssätt:

Vi skickar en leveransbekräftelse till din e-postadress så snart din beställning har gått iväg. Du kan också kontrollera beställningens status på Min profil  Mina beställningar.

Leveranstiden till svåråtkomliga ställen är längre.

We do our best to ensure that the products that you order are delivered to you in full and according to your specifications. However, should you receive an incomplete order, or items different from the ones you ordered, or there is some other reason why you are not satisfied with the order, you may return the order, or any products included in the order, and receive a full refund for the items.

Certain products purchased at Fruugo cannot be returned. They fall in the following categories:

Please take reasonable care of the goods whilst in your care. Any goods returned must be in a resaleable condition. They must be unworn/unused with original tags attached and in original packaging. It is your responsibility to ensure that the goods are appropriately packaged to ensure they are not damaged in return transit.

Notifying us of a return

If you wish to return an order, or some of the products included in an order, please notify Fruugo customer care within 14 days of receiving the goods, including the following information:

Our customer care will send you specific instructions on how to ship the return package(s) to the retailer(s). Please do not ship the return package before you receive the instructions.

Shipping products back to retailers

Goods must be returned without undue delay and in any event not later than 14 days after notifying us of your cancellation.

If you are returning products to several retailers, you should distribute the products accordingly and send the products to those retailers who shipped them to you initially. 

We strongly recommend that you use registered mail (and insure any high-value packages), since neither Fruugo nor the retailer take responsibility for shipments that are lost or damaged during return transportation.

Please ensure you retain a proof of postage receipt so in the unlikely event your parcel goes missing, you will have proof you sent it.

Refunds

You will be refunded within 14 days of the retailer receiving back the goods. We will notify you by e-mail once the products reach the retailer and are accepted for return. Where a retailer has offered to collect the goods, you will be refunded within 14 days of cancelling your contract.

Unless a product or products you wish to return arrived to you damaged or faulty, you are responsible for the return transportation costs.

Providing you are returning all the products from a specific retailer, we will refund the standard shipping costs you paid for the original delivery. If you chose to pay for a non-standard delivery, we will only refund the cost of our least expensive, standard delivery. 

Damaged or faulty goods

If you receive a damaged, broken, or defective product, please notify Fruugo customer care as soon as possible. Include at least the following information:

We will generally instruct you to ship the damaged product back to the retailer. As soon as it reaches the retailer, they will send you a replacement product. If the replacement can't be made, or if you wish to cancel the order, you will be refunded in full. You will also be reimbursed for reasonable returns postage costs for damaged or faulty goods once we have received your postage receipt.

If the outer packaging of your order is clearly damaged on arrival, and you are suspecting that the products are damaged as well, you can either reject the delivery or accept the goods and sign for them as damaged. In both instances, please notify Fruugo customer care as soon as possible.

Refusing delivery

If you refuse to accept delivery of all or part of your order (where the products or packaging do not appear to be damaged or defective) you will be responsible for the postage charges. Any fees and charges incurred by the retailer due to a package being refused will be deducted from your merchandise refund.

 

Fler produkter från SpiderTech