Stabilicer Lite is och snö knapar

kr319,00 4 artiklar i lager
Storlek:
L
EAN:
689076934299
Antal:
  • Produktreferens: 3594545-7603652
  • Plane icon Skickas inom 24 timmar
  • Frakt från Storbritannien
  • Leveranskostnad till Sverige kr264,02

STABILicers™ Lite göra vardagen känns som en promenad i parken. Med aggressiva knapar och slitbanan ger STABILicers Lite oslagbara dragkraft. Tillverkad i samma Elastomer som STABILicers SPORT, är Lite lätt att dra på och ta av, medan säkert passande både skor och stövlar. Perfekt för dagligt bruk. STABILicers Lite &

039; s icke-utbytbara mångfasetterat stål knapar bita i is och snö så att du kan stegsensor naturligt genom vintern &

039; s värsta förhållanden. Och Lite rullar upp fint och är liten nog att transporteras i en handväska eller Påsväska. Hålla ett par i handen och låt inte vintern fånga dig utanför vakt. Idealisk för promenader, jogging, och lätt löpning eller trail vandring. Produktegenskaper: Full foten slip skydd med hälen och framfoten knapar upprätthåller dragkraft i hela din naturliga steglängd medan promenader. Lätta TPE Elastomer håller STABILicers Lite ordentligt på plats. Dragkraft trampa yttersula och knapar kontakta samtidigt gångavstånd yta, ger överlägset grepp på is, snö, rock och trottoaren. Mångfasetterat, sätthärdade icke-utbytbara knapar bita i is och snö. STABILicers™ Lite vanliga frågor vad typ av skor kan jag använda min STABILicers Lite is knapar med? Du kan bära STABILicers Lites med praktiskt taget alla skor, stövlar eller sportskor. (Ledsen, höga klackar är ut.) Hur bifogar jag STABILicers Lite is knapar i mina skor? Mycket lätt

Först placera den STABILicers Lite över tå av dina skor eller stövlar och sedan hålla de bakre hälen remmarna, sträck Lite längden på din sko och dra upp den i ryggen. Justera klotsarna som nödvändiga placera dem under din framfot och häl. På vilka ytor kan jag bära STABILicers Lite? STABILicers is knapar kan bäras på de flesta ytor som finns utomhus. De är inte avsedda för inomhusbruk och kan repa golv och fånga på mattor. STABILicers är också inte utformade för att arbeta på hårda slick ytor såsom kakel, polerade stenar eller metaller som är helt slät. Hur vet jag vilken storlek på beställning? Kolla in vår Storlekstabell. Bara välj din sko/boot storlek och hitta motsvarande STABILicers storlek. En nära passform är allt du behöver; Det spelar &

039; t behöver vara exakta. UK storlekar enligt följande: liten 3-6 7-9 Medium Large 9,5-12 X-Large 12 plus kan jag byta klotsarna på STABILicersLite? Nej, den STABILicers Lite är utformad för lätta tillfällig användning. Om du vill ha en produkt för mer frekvent eller aggressiv användning, ta en titt på STABILicers Original och STABILicers SPORT, som båda erbjuder utbytbara knapar. Hur jämför STABILicers Lite till andra billiga vinterutrustning dragkraft? STABILicers Lite är billig, är de fortfarande avsedda att ge den aggressivt väggrepp som alla stilar av STABILicers är kända för. STABILicers Lite ger mer hållbarhet än andra produkter i sin prisklass. Vårt mål är att göra en produkt som är bäst i klassen.

Produkterna levereras av självständiga detaljhandlare belägna runt om i Europa. Leveranstiderna och fraktavgifterna varierar beroende på var återförsäljaren har sitt säte och det valda leveranssättet.

Du kan välja ett av följande leveranssätt:

Vi skickar en leveransbekräftelse till din e-postadress så snart din beställning har gått iväg. Du kan också kontrollera beställningens status på Min profil  Mina beställningar.

Leveranstiden till svåråtkomliga ställen är längre.

We do our best to ensure that the products that you order are delivered to you in full and according to your specifications. However, should you receive an incomplete order, or items different from the ones you ordered, or there is some other reason why you are not satisfied with the order, you may return the order, or any products included in the order, and receive a full refund for the items.

Certain products purchased at Fruugo cannot be returned. They fall in the following categories:

Please take reasonable care of the goods whilst in your care. Any goods returned must be in a resaleable condition. They must be unworn/unused with original tags attached and in original packaging. It is your responsibility to ensure that the goods are appropriately packaged to ensure they are not damaged in return transit.

Notifying us of a return

If you wish to return an order, or some of the products included in an order, please notify Fruugo customer care within 14 days of receiving the goods, including the following information:

Our customer care will send you specific instructions on how to ship the return package(s) to the retailer(s). Please do not ship the return package before you receive the instructions.

Shipping products back to retailers

Goods must be returned without undue delay and in any event not later than 14 days after notifying us of your cancellation.

If you are returning products to several retailers, you should distribute the products accordingly and send the products to those retailers who shipped them to you initially. 

We strongly recommend that you use registered mail (and insure any high-value packages), since neither Fruugo nor the retailer take responsibility for shipments that are lost or damaged during return transportation.

Please ensure you retain a proof of postage receipt so in the unlikely event your parcel goes missing, you will have proof you sent it.

Refunds

You will be refunded within 14 days of the retailer receiving back the goods. We will notify you by e-mail once the products reach the retailer and are accepted for return. Where a retailer has offered to collect the goods, you will be refunded within 14 days of cancelling your contract.

Unless a product or products you wish to return arrived to you damaged or faulty, you are responsible for the return transportation costs.

Providing you are returning all the products from a specific retailer, we will refund the standard shipping costs you paid for the original delivery. If you chose to pay for a non-standard delivery, we will only refund the cost of our least expensive, standard delivery. 

Damaged or faulty goods

If you receive a damaged, broken, or defective product, please notify Fruugo customer care as soon as possible. Include at least the following information:

We will generally instruct you to ship the damaged product back to the retailer. As soon as it reaches the retailer, they will send you a replacement product. If the replacement can't be made, or if you wish to cancel the order, you will be refunded in full. You will also be reimbursed for reasonable returns postage costs for damaged or faulty goods once we have received your postage receipt.

If the outer packaging of your order is clearly damaged on arrival, and you are suspecting that the products are damaged as well, you can either reject the delivery or accept the goods and sign for them as damaged. In both instances, please notify Fruugo customer care as soon as possible.

Refusing delivery

If you refuse to accept delivery of all or part of your order (where the products or packaging do not appear to be damaged or defective) you will be responsible for the postage charges. Any fees and charges incurred by the retailer due to a package being refused will be deducted from your merchandise refund.

 

Fler produkter från 32 North