Svart Ergolife Stol Ergonomisk Bärbar Fold-Up Chair

kr329,00 Finns i lagret
EAN:
7350017500011
Antal:
  • Produktreferens: 1266926-2993790
  • Plane icon Skickas inom 24 timmar
  • Frakt från Storbritannien
  • Leveranskostnad till Sverige kr195,82

Ergolife Stol Portabel stol i svart, med björk trä stavarna. The Black Ergolife Stol ergonomisk stol (stol är Svenska för stol) har utvecklats för situationer när ryggen inte har lämpligt stöd. Det är lätt att använda och ger dig en bekväm bärbar sits vart du än går. De ultra släta lameller, gjorda av björk trä, är speciellt positionerade för att säkerställa lägre och övre ryggstöd. Stolen kan användas både på hårda och mjuka underlag och är så bekvämt på en bänk eller en sten som det är på marken. Du kan använda din stol som helst: på picknick, på utomhuskonserter, på båten, på golf-och idrottsevenemang, eller på utomhusteater. Ta det camping, stjärna-stirra, fågelskådning eller till stranden. När du är redo att gå vidare, bara att rulla upp den i sin egen dragsko tygkasse, bara 10 cm i diameter. Perfekt att ha i bagageutrymmet på bilen, alltid till hands. Den Stol portabla stolen är också allt oftare användas av gravida och ammande mammor som tycker att ryggstödet från stolen är ovärderlig medan gravid, ammar eller bara hålla ett sovande barn, hemma, i parken eller på stranden. Kan användas både i hemmet och utomhus. Denna patenterade produkt har fått många utmärkelser för sin design, komfort och rörlighet och rekommenderas av svenska pysiotherapists. Det är handgjort i lackerad björk och duk textil och är utformad för styrka och hållbarhet. Det har speciellt placerade lister för att stödja ryggen oavsett kroppsstorlek. Den Stol kommer elegant förpackade i en naturlig, svenskt diskret sätt, vilket återspeglar den naturliga utomhus bild av produkten ... den perfekta, unika gåva. Rullas upp: Längd: 40 cm. Diameter: 10 cm. Vikt: 985 gram. Designad av Leslie Aisner. Finns i antingen en kräm och svart färgställning, både med naturliga björk trä stavarna.

Produkterna levereras av självständiga detaljhandlare belägna runt om i Europa. Leveranstiderna och fraktavgifterna varierar beroende på var återförsäljaren har sitt säte och det valda leveranssättet.

Du kan välja ett av följande leveranssätt:

Vi skickar en leveransbekräftelse till din e-postadress så snart din beställning har gått iväg. Du kan också kontrollera beställningens status på Min profil  Mina beställningar.

Leveranstiden till svåråtkomliga ställen är längre.

Vi gör vårt bästa för att garantera att produkterna som du beställer levereras till dig i sin helhet och enligt dina specifikationer. Om du ändå får en ofullständig beställning eller fel produkter eller det finns någon annan orsak till att du är inte nöjd med din beställning, kan du annullera beställningen eller vilka som helst produkter i beställningen och få full kompensation.

Vissa produkter från Fruugo kan du inte returnera:

Kom ihåg att de produkter du vill returnera måste vara i originalskick med alla tillbehör. Kom ihåg att återförsäljaren förbehåller sig rätten till att inte ta emot de returnerade produkterna och att skicka dem tillbaka till din adress om produkterna bryter mot returvillkoren.

Meddela en retur

Informera oss om din önskan att returnera en beställning eller några produkter i din beställning inom 14 dagar från leveransdatumet. Ange åtminstone följande information:

Vår kundservice skickar specifika instruktioner om hur du ska skicka tillbaka returpaketen till detaljhandlarna. Skicka inte tillbaka returpaketet förrän du har fått instruktionerna.

Om du vill returnera en tung (tyngre än 20 kg) eller stor produkt som kräver specialhantering måste du meddela Fruugos kundtjänst om det via e-post, så att vi kan hjälpa dig att hitta rätt fraktlösning för returtransporten. Kom ihåg, om du returnerar en tung eller stor vara som kräver specialhantering betalar du själv för returtransporten.

Om du vill returnera en produkt eller flera produkter med ett högt värde, det vill säga en produkt vars värde uppgår till 15 000 kr (1 500 euro) eller mer, hjälper vår kundtjänst dig att hitta ett lämpligt leveranssätt. I allmänhet krävs att du använder rekommenderad post och att du försäkrar paket med högt värde, eftersom varken Fruugo eller någon återförsäljare tar på sig ansvaret för leveranser som förloras eller skadas under returtransporten.

Skicka tillbaka produkter till detaljhandlare

Om du returnerar produkter till flera detaljhandlare bör du fördela produkterna på flera paket inför leveransen. Produkterna returneras till den detaljhandlare som levererade produkterna till dig. Exempelvis om din beställning innehåller sammanlagt 6 produkter, av vilka 2 produkter kommer från detaljhandlare A och 4 produkter från detaljhandlare B och du vill returnera alla produkter, borde du skicka iväg två paket. Ett paket borde innehålla 2 produkter från detaljhandlare A och borde levereras till detaljhandlare A:s returadress; det andra paketet borde innehålla 4 produkter från detaljhandlare B och levereras till detaljhandlare B:s returadress.

När du lämnar in returpaketet för returtransport ska du be om kvitto och spara det ifall det behövs vid ett senare tillfälle. Fruugo kan börja behandla återbetalningen så fort som detaljhandlaren mottagit produkterna och accepterat dem. Ju fortare du returnerar produkterna, desto snabbare får du återbetalning. Vi meddelar dig via e-post när produkten har kommit fram till återförsäljaren och har godkänts för retur.

Om varan eller varorna som du har beställt inte är skadade eller felaktiga ansvarar du själv för returkostnaden. Kom ihåg, om du returnerar en tung (över 20 kg) eller stor vara som kräver specialhantering betalar du själv för returtransporten. Å andra sidan, när du returnerar alla produkter från en viss återförsäljare som ingick i din beställning, återbetalar vi den ursprungliga fraktkostnaden som du har betalat. Läs Återbetalning & behandlingstider för mer information.

Skadade leveranser

Om du har fått en skadad, trasig eller defekt produkt kontaktar du Fruugos kundservice så fort som möjligt. Ange åtminstone följande information:

Normalt ber vi dig skicka tillbaka den skadade produkten till återförsäljaren. Så snart produkten har nått återförsäljaren skickar denne dig en ny eller reparerad produkt. Om det inte går att få en annan produkt, eller om du vill annullera beställningen helt och hållet, kontaktar du oss så får du tillbaka hela kostnaden för produkten.

Fruugo kan börja behandla återbetalningen så fort som detaljhandlaren mottagit produkterna och accepterat dem. Ju tidigare du returnerar, desto snabbare får du återbetalning eller en ersättande produkt.

Om den yttre förpackningen av din beställning är tydligt skadad när du får den och du misstänker att också produkterna är skadade, kan du vägra att ta emot leveransen och meddela Fruugos kundtjänst om det. En ersättande produkt levereras till dig så snabbt som möjligt efter att det skadade paketet har kommit fram till detaljhandlaren.

Fler produkter från Clever Little Ideas