Svart syntetiskt Smokey lösögonfransar

kr49,00 kr39,95 2 artiklar i lager
Antal:
  • Produktreferens: 3490668-7328986
  • Plane icon Skickas inom 24 timmar
  • Frakt från Storbritannien
  • Leveranskostnad till Sverige kr101,98

Svart alse ögonfransar svart smokey färg syntetiska ögonfransar ögonfransar av Eldora Black rökiga syntetiska lösögonfransar av Eldora. Dessa falska ögonfransar är den perfekta längden för att ge dig den smokey eye effekten. Instruktioner för att tillämpa din lösögonfransar 1) försök mot ursprungliga längden på fransarna innan tillämpa eller trimma dem. Ta falska ögonfransar ögonlocket som nära din naturliga ögonfrans linje som möjligt, start från yttre hörn. 2) om ögonfrans är för bred för dina ögon, klipp bort några hårstrån i ena änden och testa det igen. Upprepa detta tills bredden passar dig och trimma den andra par ögonfransar att matcha. Om ögonfrans är för lång, trimma längden på ögonfrans genom att peka i slutet av saxen i tips av ögonfrans och snip i ögonfrans. Klipp inte över i ett svep för ett mer naturligt ojämnt resultat. 3) Applicera ett tunt lager av ögonfrans lim längs ögonfrans band. Om det behövs, använda en tandpetare eller slutet av pincett för att jämna ut limmet. 4) vänta några sekunder tills limmet blir klibbig. Tittar ner i spegeln, placera ögonfrans så nära din naturliga fransraden som möjligt längs dess längd. Justera med fingertopparna eller pincett medan limmet är fortfarande smidig till din tillfredsställande resultat. 5) Låt limmet torka och testa ögonfransarna ut genom att lätt trycka dem uppåt med fingret. När de är helt torra, blanda din naturliga ögonfransar i dem med fingrarna, en ögonfransar eller ögonbryn borste eller en ögonfrans rulle eller genom att använda ett tunt lager mascara. Hur tar man bort lösögonfransar 1) ta bort din falska ögonfransar med en makeup remover. Använda en bomullspinne, försiktigt tillämpas flytta längs kanten av ögonfrans. Försiktigt skala eyellash av dina ögonlock, börjar på yttre hörn. 2) för att rengöra lösögonfransar, placera dem på en räknare och droppa några droppar vatten över dem. Efter en minut eller så blir det lätt att dra limmet bort remsan. Låt torka och förvara ögonfransarna på den ursprungliga brickan och förpackningar att undvika dem förlora form. Du kan återanvända ögonfransarna.

Produkterna levereras av självständiga detaljhandlare belägna runt om i Europa. Leveranstiderna och fraktavgifterna varierar beroende på var återförsäljaren har sitt säte och det valda leveranssättet.

Du kan välja ett av följande leveranssätt:

Vi skickar en leveransbekräftelse till din e-postadress så snart din beställning har gått iväg. Du kan också kontrollera beställningens status på Min profil  Mina beställningar.

Leveranstiden till svåråtkomliga ställen är längre.

We do our best to ensure that the products that you order are delivered to you in full and according to your specifications. However, should you receive an incomplete order, or items different from the ones you ordered, or there is some other reason why you are not satisfied with the order, you may return the order, or any products included in the order, and receive a full refund for the items.

Certain products purchased at Fruugo cannot be returned. They fall in the following categories:

Please take reasonable care of the goods whilst in your care. Any goods returned must be in a resaleable condition. They must be unworn/unused with original tags attached and in original packaging. It is your responsibility to ensure that the goods are appropriately packaged to ensure they are not damaged in return transit.

Notifying us of a return

If you wish to return an order, or some of the products included in an order, please notify Fruugo customer care within 14 days of receiving the goods, including the following information:

Our customer care will send you specific instructions on how to ship the return package(s) to the retailer(s). Please do not ship the return package before you receive the instructions.

Shipping products back to retailers

Goods must be returned without undue delay and in any event not later than 14 days after notifying us of your cancellation.

If you are returning products to several retailers, you should distribute the products accordingly and send the products to those retailers who shipped them to you initially. 

We strongly recommend that you use registered mail (and insure any high-value packages), since neither Fruugo nor the retailer take responsibility for shipments that are lost or damaged during return transportation.

Please ensure you retain a proof of postage receipt so in the unlikely event your parcel goes missing, you will have proof you sent it.

Refunds

You will be refunded within 14 days of the retailer receiving back the goods. We will notify you by e-mail once the products reach the retailer and are accepted for return. Where a retailer has offered to collect the goods, you will be refunded within 14 days of cancelling your contract.

Unless a product or products you wish to return arrived to you damaged or faulty, you are responsible for the return transportation costs.

Providing you are returning all the products from a specific retailer, we will refund the standard shipping costs you paid for the original delivery. If you chose to pay for a non-standard delivery, we will only refund the cost of our least expensive, standard delivery. 

Damaged or faulty goods

If you receive a damaged, broken, or defective product, please notify Fruugo customer care as soon as possible. Include at least the following information:

We will generally instruct you to ship the damaged product back to the retailer. As soon as it reaches the retailer, they will send you a replacement product. If the replacement can't be made, or if you wish to cancel the order, you will be refunded in full. You will also be reimbursed for reasonable returns postage costs for damaged or faulty goods once we have received your postage receipt.

If the outer packaging of your order is clearly damaged on arrival, and you are suspecting that the products are damaged as well, you can either reject the delivery or accept the goods and sign for them as damaged. In both instances, please notify Fruugo customer care as soon as possible.

Refusing delivery

If you refuse to accept delivery of all or part of your order (where the products or packaging do not appear to be damaged or defective) you will be responsible for the postage charges. Any fees and charges incurred by the retailer due to a package being refused will be deducted from your merchandise refund.

 

Fler produkter från Eldora Eyelashes