VitaSense hallon ketoner platina viktminskning tillägg och aptit Suppressant X 60 Kapslar

kr139,00 Finns i lagret
EAN:
0616348600583
Antal:
  • Produktreferens: 2816357-6122411
  • Plane icon Skickas inom 24 timmar
  • Frakt från Schweiz
  • Leveranskostnad till Sverige kr32,84

VitaSensereg; Hallon ketoner platina viktminskning tillägg och aptit Suppressant X 60 Caps Full 30-dagars leverans. Dubbel styrka 200 Mg. 60 kapslar. Noll fyllmedel noll noll konstgjorda bindemedel. Ökad fett-förlust under bantning hallon ketoner nämndes på Dr Oz TV-Show som en fantastiska fett-förlust produkt 200 Mg av hallon ketoner i varje portion och en ytterligare 1000mg Per kapsel av speciellt framtagen kliniskt bevisad vikt förlust föreningar. Extra ingredienser: Hallon keton afrikanska Mango Extrahera (Irvingia Gabonensis) Acai frukt grönt te extrakt Resveratrol koffein vattenfri äppelcidervinäger (pulver) Kelp grapefrukt (pulver). Övriga ingredienser: Gelatin kalcium magnesiumstearat. Potent formel med extra antioxidant och fettförbrännande ingredienser innehåller ytterligare viktminskning och aptit dämpning ingredienser hallon ketoner är en naturlig förening ansvarar för doften av röda hallon. Forskning har visat dess Potent fettförbränning kapacitet stam från dess förmåga att stimulera produktionen av hormonet Adiponectin. Adiponectin Tricks naturligtvis kroppen in skådespeleri som det är tunna därmed uppmuntra de feta cellerna i din kropp att ge upp deras fett: högre Adiponectin = lägre nivåer av Body Fat. Men det gör det utan stimulerande hjärt-kärlsystemet i Stark kontrast till andra termogena (ämnesomsättning öka) kosttillskott. Dessutom högre nivåer av Adiponectin har visat att styra de metaboliska Derangements som kan leda till typ 2-Diabetes fetma åderförkalkning alkoholfria fettlever och metabolt syndrom. Du måste svälja 90 Pounds av hallon att få nytta av bara 100 Mg hallon ketoner. Varje portion av hallon keton innehåller 200 Mg hallon ketoner. Vi får denna produkt tillverkas i USA på en FDA-inspekteras och GMP-licensierade anläggning.

Produkterna levereras av självständiga detaljhandlare belägna runt om i Europa. Leveranstiderna och fraktavgifterna varierar beroende på var återförsäljaren har sitt säte och det valda leveranssättet.

Du kan välja ett av följande leveranssätt:

Vi skickar en leveransbekräftelse till din e-postadress så snart din beställning har gått iväg. Du kan också kontrollera beställningens status på Min profil  Mina beställningar.

Leveranstiden till svåråtkomliga ställen är längre.

Vi gör vårt bästa för att garantera att produkterna som du beställer levereras till dig i sin helhet och enligt dina specifikationer. Om du ändå får en ofullständig beställning eller fel produkter eller det finns någon annan orsak till att du är inte nöjd med din beställning, kan du annullera beställningen eller vilka som helst produkter i beställningen och få full kompensation.

Vissa produkter från Fruugo kan du inte returnera:

Kom ihåg att de produkter du vill returnera måste vara i originalskick med alla tillbehör. Kom ihåg att återförsäljaren förbehåller sig rätten till att inte ta emot de returnerade produkterna och att skicka dem tillbaka till din adress om produkterna bryter mot returvillkoren.

Meddela en retur

Informera oss om din önskan att returnera en beställning eller några produkter i din beställning inom 14 dagar från leveransdatumet. Ange åtminstone följande information:

Vår kundservice skickar specifika instruktioner om hur du ska skicka tillbaka returpaketen till detaljhandlarna. Skicka inte tillbaka returpaketet förrän du har fått instruktionerna.

Om du vill returnera en tung (tyngre än 20 kg) eller stor produkt som kräver specialhantering måste du meddela Fruugos kundtjänst om det via e-post, så att vi kan hjälpa dig att hitta rätt fraktlösning för returtransporten. Kom ihåg, om du returnerar en tung eller stor vara som kräver specialhantering betalar du själv för returtransporten.

Om du vill returnera en produkt eller flera produkter med ett högt värde, det vill säga en produkt vars värde uppgår till 15 000 kr (1 500 euro) eller mer, hjälper vår kundtjänst dig att hitta ett lämpligt leveranssätt. I allmänhet krävs att du använder rekommenderad post och att du försäkrar paket med högt värde, eftersom varken Fruugo eller någon återförsäljare tar på sig ansvaret för leveranser som förloras eller skadas under returtransporten.

Skicka tillbaka produkter till detaljhandlare

Om du returnerar produkter till flera detaljhandlare bör du fördela produkterna på flera paket inför leveransen. Produkterna returneras till den detaljhandlare som levererade produkterna till dig. Exempelvis om din beställning innehåller sammanlagt 6 produkter, av vilka 2 produkter kommer från detaljhandlare A och 4 produkter från detaljhandlare B och du vill returnera alla produkter, borde du skicka iväg två paket. Ett paket borde innehålla 2 produkter från detaljhandlare A och borde levereras till detaljhandlare A:s returadress; det andra paketet borde innehålla 4 produkter från detaljhandlare B och levereras till detaljhandlare B:s returadress.

När du lämnar in returpaketet för returtransport ska du be om kvitto och spara det ifall det behövs vid ett senare tillfälle. Fruugo kan börja behandla återbetalningen så fort som detaljhandlaren mottagit produkterna och accepterat dem. Ju fortare du returnerar produkterna, desto snabbare får du återbetalning. Vi meddelar dig via e-post när produkten har kommit fram till återförsäljaren och har godkänts för retur.

Om varan eller varorna som du har beställt inte är skadade eller felaktiga ansvarar du själv för returkostnaden. Kom ihåg, om du returnerar en tung (över 20 kg) eller stor vara som kräver specialhantering betalar du själv för returtransporten. Å andra sidan, när du returnerar alla produkter från en viss återförsäljare som ingick i din beställning, återbetalar vi den ursprungliga fraktkostnaden som du har betalat. Läs Återbetalning & behandlingstider för mer information.

Skadade leveranser

Om du har fått en skadad, trasig eller defekt produkt kontaktar du Fruugos kundservice så fort som möjligt. Ange åtminstone följande information:

Normalt ber vi dig skicka tillbaka den skadade produkten till återförsäljaren. Så snart produkten har nått återförsäljaren skickar denne dig en ny eller reparerad produkt. Om det inte går att få en annan produkt, eller om du vill annullera beställningen helt och hållet, kontaktar du oss så får du tillbaka hela kostnaden för produkten.

Fruugo kan börja behandla återbetalningen så fort som detaljhandlaren mottagit produkterna och accepterat dem. Ju tidigare du returnerar, desto snabbare får du återbetalning eller en ersättande produkt.

Om den yttre förpackningen av din beställning är tydligt skadad när du får den och du misstänker att också produkterna är skadade, kan du vägra att ta emot leveransen och meddela Fruugos kundtjänst om det. En ersättande produkt levereras till dig så snabbt som möjligt efter att det skadade paketet har kommit fram till detaljhandlaren.

Fler produkter från Vitasense