VitaSense Joniska fot Detox - 5 dagars behandling Pack - drar skadliga ämnen från kroppen

kr89,00 Finns i lagret
EAN:
0616348600736
Antal:
  • Produktreferens: 3242585-6957879
  • Plane icon Skickas inom 24 timmar
  • Frakt från Schweiz
  • Leveranskostnad till Sverige kr32,83

Detox Foot Pads Draw skadliga gifter genom botten på fötterna med hjälp av destillerat bambu vinäger. Allt du gör är plats kuddar på sulor för dina fötter. Så sover du vinäger suger onda gifter från alla dina organ genom din blodet tills de passerar genom botten av foten där de absorberas av Pad. Det fungerar på alla typer av föroreningar inklusive tungmetaller metabola avfall mikroskopiska parasiter slemhinnor och även celluliter. Artikeln är Sammanfattning Gift Wrap det bästa present till din familj och vänner. Tillverkad i anläggningen Quintessence säker och Effictive. Lätt att använda. Det kan lindra spänningar och trötthet främja sova. Kan lysa och mjuka upp huden. Att vara populär i Sydkorea Japan Singapore amerikanska och europeiska länder. Produkt specifikationer kort namn: Fot lapp Compoonent: Minus Ion bambu vinäger ryggskölden Tourmaline Vitamin C anläggning pulver majsstärkelse trä ättika varje mått: ca. 11 X 7 cm storlek: ca. 20 X 15 X 4 Cm antal: 10pieces (5 par) produkt noterar zonterapi punkter på översta Arch och hälen på enda av dina fötter representerar olika delar av kroppen. Se diagrammet på baksidan av boxen. Du måste kasta bort fläckar efter en användning. Återanvändning av begagnade patchar kommer inte vara effektivt i din avgiftning försök. Använt plåster kan inte återanvändas eftersom de kommer: A. innehålla toxiner från din kropp särskilt om påsar visas mörka i färgen B. hårdnar när de utsätts för fukt (inklusive fukt i luften) lagra patchar på en sval torr plats och från fukt. Du bör känna en allmän känsla av välbefinnande efter med patchar för en tidsperiod som kan vara några dagar eller veckor beroende på mängden gifter i kroppen. Vanliga frågor hur du använder fläckar Använd två nya patchar dagligen före sänggåendet. Gör detta konsekvent varje dag utan avbrott om du konsekvent till steg 5b nedan trots att ha tillämpas plåstren på översta Arch och hälen på enda av dina fötter. Avbryta användningen av patchar för en vecka eller två när det händer. Detta är eftersom fortsatt användning av patchar på denna punkt skulle inte erbjuda du mycket nytta eftersom mest av gifter i din kropp har redan uteslutits och det skulle bara resultera i slöseri av patchar och dina pengar. Starta om från steg 1 därefter ta bort alla gifter som kan ha samlats i kroppen under den perioden. Detta är eftersom toxiner kan fortsätta att bygga upp i kroppen över tid på grund av din kost livsstil kroppens processer och / eller miljö. Ändra Position för varje Patch längs den enda av din foten (det är Top båge eller hälen) efter varje vecka av ansökan eller när du når steg 5b. Se anmärkning 1. Upprätthålla ett system för att äta och sover väl medan med patchar för maximalt resultat steg innan läggdags rengöra och torka fötterna. Förbereda två nya patchar. Se anmärkning 2. A. ta bort cellofan omslaget från den självhäftande ark. B. ta bort påsen från dess yttre påse och Stick (sidan med logotypen) på den självhäftande ark klibbig yta. Klistra in en lapp över toppen / Arch / häl av Sulan på vänster fot och lämna den till arbete. Klistra in en annan lapp över toppen / Arch / häl av Sulan på höger fot och lämna den till arbete. Nästa morgon ta bort fläckar från dina fötter. Kolla färgen på påse på varje lapp. Färg i påse anger mängden toxiner presentera i kroppen samt hur mycket mer avgiftning kroppen kräver. A. om påsen visas mörka i färgen det innebär att du behöver fortsätta att använda plåstren på samma del av kroppen. B. om det finns ingen förändring i färg i påse det kan vara att det är nr Toxin som skall utvisas från att del av kroppen eller att plåstret tillämpades på ett område med alltför få zonterapi poäng. Kasta bort används patchar. Se anmärkning 2. Gå till steg 1 och upprepar hela processen. Paketet innehåll 1 låda X fot lapp (10 stycken) innehåller engelsk Manual på rutan.

Produkterna levereras av självständiga detaljhandlare belägna runt om i Europa. Leveranstiderna och fraktavgifterna varierar beroende på var återförsäljaren har sitt säte och det valda leveranssättet.

Du kan välja ett av följande leveranssätt:

Vi skickar en leveransbekräftelse till din e-postadress så snart din beställning har gått iväg. Du kan också kontrollera beställningens status på Min profil  Mina beställningar.

Leveranstiden till svåråtkomliga ställen är längre.

Vi gör vårt bästa för att garantera att produkterna som du beställer levereras till dig i sin helhet och enligt dina specifikationer. Om du ändå får en ofullständig beställning eller fel produkter eller det finns någon annan orsak till att du är inte nöjd med din beställning, kan du annullera beställningen eller vilka som helst produkter i beställningen och få full kompensation.

Vissa produkter från Fruugo kan du inte returnera:

Kom ihåg att de produkter du vill returnera måste vara i originalskick med alla tillbehör. Kom ihåg att återförsäljaren förbehåller sig rätten till att inte ta emot de returnerade produkterna och att skicka dem tillbaka till din adress om produkterna bryter mot returvillkoren.

Meddela en retur

Informera oss om din önskan att returnera en beställning eller några produkter i din beställning inom 14 dagar från leveransdatumet. Ange åtminstone följande information:

Vår kundservice skickar specifika instruktioner om hur du ska skicka tillbaka returpaketen till detaljhandlarna. Skicka inte tillbaka returpaketet förrän du har fått instruktionerna.

Om du vill returnera en tung (tyngre än 20 kg) eller stor produkt som kräver specialhantering måste du meddela Fruugos kundtjänst om det via e-post, så att vi kan hjälpa dig att hitta rätt fraktlösning för returtransporten. Kom ihåg, om du returnerar en tung eller stor vara som kräver specialhantering betalar du själv för returtransporten.

Om du vill returnera en produkt eller flera produkter med ett högt värde, det vill säga en produkt vars värde uppgår till 15 000 kr (1 500 euro) eller mer, hjälper vår kundtjänst dig att hitta ett lämpligt leveranssätt. I allmänhet krävs att du använder rekommenderad post och att du försäkrar paket med högt värde, eftersom varken Fruugo eller någon återförsäljare tar på sig ansvaret för leveranser som förloras eller skadas under returtransporten.

Skicka tillbaka produkter till detaljhandlare

Om du returnerar produkter till flera detaljhandlare bör du fördela produkterna på flera paket inför leveransen. Produkterna returneras till den detaljhandlare som levererade produkterna till dig. Exempelvis om din beställning innehåller sammanlagt 6 produkter, av vilka 2 produkter kommer från detaljhandlare A och 4 produkter från detaljhandlare B och du vill returnera alla produkter, borde du skicka iväg två paket. Ett paket borde innehålla 2 produkter från detaljhandlare A och borde levereras till detaljhandlare A:s returadress; det andra paketet borde innehålla 4 produkter från detaljhandlare B och levereras till detaljhandlare B:s returadress.

När du lämnar in returpaketet för returtransport ska du be om kvitto och spara det ifall det behövs vid ett senare tillfälle. Fruugo kan börja behandla återbetalningen så fort som detaljhandlaren mottagit produkterna och accepterat dem. Ju fortare du returnerar produkterna, desto snabbare får du återbetalning. Vi meddelar dig via e-post när produkten har kommit fram till återförsäljaren och har godkänts för retur.

Om varan eller varorna som du har beställt inte är skadade eller felaktiga ansvarar du själv för returkostnaden. Kom ihåg, om du returnerar en tung (över 20 kg) eller stor vara som kräver specialhantering betalar du själv för returtransporten. Å andra sidan, när du returnerar alla produkter från en viss återförsäljare som ingick i din beställning, återbetalar vi den ursprungliga fraktkostnaden som du har betalat. Läs Återbetalning & behandlingstider för mer information.

Skadade leveranser

Om du har fått en skadad, trasig eller defekt produkt kontaktar du Fruugos kundservice så fort som möjligt. Ange åtminstone följande information:

Normalt ber vi dig skicka tillbaka den skadade produkten till återförsäljaren. Så snart produkten har nått återförsäljaren skickar denne dig en ny eller reparerad produkt. Om det inte går att få en annan produkt, eller om du vill annullera beställningen helt och hållet, kontaktar du oss så får du tillbaka hela kostnaden för produkten.

Fruugo kan börja behandla återbetalningen så fort som detaljhandlaren mottagit produkterna och accepterat dem. Ju tidigare du returnerar, desto snabbare får du återbetalning eller en ersättande produkt.

Om den yttre förpackningen av din beställning är tydligt skadad när du får den och du misstänker att också produkterna är skadade, kan du vägra att ta emot leveransen och meddela Fruugos kundtjänst om det. En ersättande produkt levereras till dig så snabbt som möjligt efter att det skadade paketet har kommit fram till detaljhandlaren.

Fler produkter från TribalSensation