VitaSense Joniska fot Detox - 5 dagars behandling Pack - drar skadliga ämnen från kroppen

kr84,00 Finns i lagret
EAN:
0616348600736
Antal:
  • Produktreferens: 3242585-6957879
  • Plane icon Skickas inom 24 timmar
  • Frakt från Schweiz
  • Leveranskostnad till Sverige kr36,49

Detox Foot Pads Draw skadliga gifter genom botten på fötterna med hjälp av destillerat bambu vinäger. Allt du gör är plats kuddar på sulor för dina fötter. Så sover du vinäger suger onda gifter från alla dina organ genom din blodet tills de passerar genom botten av foten där de absorberas av Pad. Det fungerar på alla typer av föroreningar inklusive tungmetaller metabola avfall mikroskopiska parasiter slemhinnor och även celluliter. Artikeln är Sammanfattning Gift Wrap det bästa present till din familj och vänner. Tillverkad i anläggningen Quintessence säker och Effictive. Lätt att använda. Det kan lindra spänningar och trötthet främja sova. Kan lysa och mjuka upp huden. Att vara populär i Sydkorea Japan Singapore amerikanska och europeiska länder. Produkt specifikationer kort namn: Fot lapp Compoonent: Minus Ion bambu vinäger ryggskölden Tourmaline Vitamin C anläggning pulver majsstärkelse trä ättika varje mått: ca. 11 X 7 cm storlek: ca. 20 X 15 X 4 Cm antal: 10pieces (5 par) produkt noterar zonterapi punkter på översta Arch och hälen på enda av dina fötter representerar olika delar av kroppen. Se diagrammet på baksidan av boxen. Du måste kasta bort fläckar efter en användning. Återanvändning av begagnade patchar kommer inte vara effektivt i din avgiftning försök. Använt plåster kan inte återanvändas eftersom de kommer: A. innehålla toxiner från din kropp särskilt om påsar visas mörka i färgen B. hårdnar när de utsätts för fukt (inklusive fukt i luften) lagra patchar på en sval torr plats och från fukt. Du bör känna en allmän känsla av välbefinnande efter med patchar för en tidsperiod som kan vara några dagar eller veckor beroende på mängden gifter i kroppen. Vanliga frågor hur du använder fläckar Använd två nya patchar dagligen före sänggåendet. Gör detta konsekvent varje dag utan avbrott om du konsekvent till steg 5b nedan trots att ha tillämpas plåstren på översta Arch och hälen på enda av dina fötter. Avbryta användningen av patchar för en vecka eller två när det händer. Detta är eftersom fortsatt användning av patchar på denna punkt skulle inte erbjuda du mycket nytta eftersom mest av gifter i din kropp har redan uteslutits och det skulle bara resultera i slöseri av patchar och dina pengar. Starta om från steg 1 därefter ta bort alla gifter som kan ha samlats i kroppen under den perioden. Detta är eftersom toxiner kan fortsätta att bygga upp i kroppen över tid på grund av din kost livsstil kroppens processer och / eller miljö. Ändra Position för varje Patch längs den enda av din foten (det är Top båge eller hälen) efter varje vecka av ansökan eller när du når steg 5b. Se anmärkning 1. Upprätthålla ett system för att äta och sover väl medan med patchar för maximalt resultat steg innan läggdags rengöra och torka fötterna. Förbereda två nya patchar. Se anmärkning 2. A. ta bort cellofan omslaget från den självhäftande ark. B. ta bort påsen från dess yttre påse och Stick (sidan med logotypen) på den självhäftande ark klibbig yta. Klistra in en lapp över toppen / Arch / häl av Sulan på vänster fot och lämna den till arbete. Klistra in en annan lapp över toppen / Arch / häl av Sulan på höger fot och lämna den till arbete. Nästa morgon ta bort fläckar från dina fötter. Kolla färgen på påse på varje lapp. Färg i påse anger mängden toxiner presentera i kroppen samt hur mycket mer avgiftning kroppen kräver. A. om påsen visas mörka i färgen det innebär att du behöver fortsätta att använda plåstren på samma del av kroppen. B. om det finns ingen förändring i färg i påse det kan vara att det är nr Toxin som skall utvisas från att del av kroppen eller att plåstret tillämpades på ett område med alltför få zonterapi poäng. Kasta bort används patchar. Se anmärkning 2. Gå till steg 1 och upprepar hela processen. Paketet innehåll 1 låda X fot lapp (10 stycken) innehåller engelsk Manual på rutan.

Produkterna levereras av självständiga detaljhandlare belägna runt om i Europa. Leveranstiderna och fraktavgifterna varierar beroende på var återförsäljaren har sitt säte och det valda leveranssättet.

Du kan välja ett av följande leveranssätt:

Vi skickar en leveransbekräftelse till din e-postadress så snart din beställning har gått iväg. Du kan också kontrollera beställningens status på Min profil  Mina beställningar.

Leveranstiden till svåråtkomliga ställen är längre.

We do our best to ensure that the products that you order are delivered to you in full and according to your specifications. However, should you receive an incomplete order, or items different from the ones you ordered, or there is some other reason why you are not satisfied with the order, you may return the order, or any products included in the order, and receive a full refund for the items.

Certain products purchased at Fruugo cannot be returned. They fall in the following categories:

Please take reasonable care of the goods whilst in your care. Any goods returned must be in a resaleable condition. They must be unworn/unused with original tags attached and in original packaging. It is your responsibility to ensure that the goods are appropriately packaged to ensure they are not damaged in return transit.

Notifying us of a return

If you wish to return an order, or some of the products included in an order, please notify Fruugo customer care within 14 days of receiving the goods, including the following information:

Our customer care will send you specific instructions on how to ship the return package(s) to the retailer(s). Please do not ship the return package before you receive the instructions.

Shipping products back to retailers

Goods must be returned without undue delay and in any event not later than 14 days after notifying us of your cancellation.

If you are returning products to several retailers, you should distribute the products accordingly and send the products to those retailers who shipped them to you initially. 

We strongly recommend that you use registered mail (and insure any high-value packages), since neither Fruugo nor the retailer take responsibility for shipments that are lost or damaged during return transportation.

Please ensure you retain a proof of postage receipt so in the unlikely event your parcel goes missing, you will have proof you sent it.

Refunds

You will be refunded within 14 days of the retailer receiving back the goods. We will notify you by e-mail once the products reach the retailer and are accepted for return. Where a retailer has offered to collect the goods, you will be refunded within 14 days of cancelling your contract.

Unless a product or products you wish to return arrived to you damaged or faulty, you are responsible for the return transportation costs.

Providing you are returning all the products from a specific retailer, we will refund the standard shipping costs you paid for the original delivery. If you chose to pay for a non-standard delivery, we will only refund the cost of our least expensive, standard delivery. 

Damaged or faulty goods

If you receive a damaged, broken, or defective product, please notify Fruugo customer care as soon as possible. Include at least the following information:

We will generally instruct you to ship the damaged product back to the retailer. As soon as it reaches the retailer, they will send you a replacement product. If the replacement can't be made, or if you wish to cancel the order, you will be refunded in full. You will also be reimbursed for reasonable returns postage costs for damaged or faulty goods once we have received your postage receipt.

If the outer packaging of your order is clearly damaged on arrival, and you are suspecting that the products are damaged as well, you can either reject the delivery or accept the goods and sign for them as damaged. In both instances, please notify Fruugo customer care as soon as possible.

Refusing delivery

If you refuse to accept delivery of all or part of your order (where the products or packaging do not appear to be damaged or defective) you will be responsible for the postage charges. Any fees and charges incurred by the retailer due to a package being refused will be deducted from your merchandise refund.

 

Fler produkter från TribalSensation