U480 OBD-II OBDII OBD2 EOBD Diagnostic Code Scanner CAN-Bus Trouble Code Läs Diagnostisera Tester Diagnostic Scanner

kr199,00 4 artiklar i lager
EAN:
5053163724745
Antal:
  • Produktreferens: 2816411-6122464
  • Plane icon Skickas inom 24 timmar
  • Frakt från Schweiz
  • Leveranskostnad till Sverige kr32,83

Funktioner: Fungerar med alla 1996 och nyare bilar & lastbilar det är OBD-II Compliant(including CAN Protocol) läser och rensar generiska och tillverkaren specifika diagnostiska felkoder (DTC) och stänger av Check Engine ljus stöder flera problem koden förfrågningar: generiska koder väntande och tillverkare specifika koder 1. hämtar VIN (Vehicle Identification No.) 2002 och nyare fordon att supportläget 9 2. Mycket tillförlitlig och korrekt 3.Easy att läsa kristallklart bakgrundsbelyst 2-line LCD-skärm 4. lätt att använda med en Plug-in 5.Stand-ensam enhet utan behov av en ytterligare bärbar dator att fungera 6. liten i storlek och bekvämt passar i handflatan utför kontinuerlig DTC genomsökning 7. Ett säkert sätt kommunicerar med färddator 8. inga batterier behövs-drivs Via löstagbar OBD II kabel. Fordon listor: Detta Scanner är en som täcker alla protokollen om OBD2

Inklusive den nya kan Standard lagstiftningen antogs i Europa och i USA så att fordon hade som skall levereras som överensstämmer med OBD2/EOBD normen. Som följer - bensinbilar i Europa gjort till salu från och med januari 2001 är dieselbilar i Europa gjort för försäljning 2004 och framåt bensin bilar i USA gjort för försäljning 1996 och framåt kontrollera och bekräfta ditt fordon OBD2 kompatibel innan köpa denna Scanner. Läsa och återställa din motor Check ljus (MIL) fel koder felkod visas på skärmen för hänvisning Via handbok eller gratis PC databasen CD CAN-BUS - ISO9141 - PWM - KWP2000 alla huvudsakliga protokoll lämplig för bensinbilar 2001 och framåt dieselbilar år 2004 endast för motorn lampor inte Service ABS krockkudden Etc

Produkterna levereras av självständiga detaljhandlare belägna runt om i Europa. Leveranstiderna och fraktavgifterna varierar beroende på var återförsäljaren har sitt säte och det valda leveranssättet.

Du kan välja ett av följande leveranssätt:

Vi skickar en leveransbekräftelse till din e-postadress så snart din beställning har gått iväg. Du kan också kontrollera beställningens status på Min profil  Mina beställningar.

Leveranstiden till svåråtkomliga ställen är längre.

Vi gör vårt bästa för att garantera att produkterna som du beställer levereras till dig i sin helhet och enligt dina specifikationer. Om du ändå får en ofullständig beställning eller fel produkter eller det finns någon annan orsak till att du är inte nöjd med din beställning, kan du annullera beställningen eller vilka som helst produkter i beställningen och få full kompensation.

Vissa produkter från Fruugo kan du inte returnera:

Kom ihåg att de produkter du vill returnera måste vara i originalskick med alla tillbehör. Kom ihåg att återförsäljaren förbehåller sig rätten till att inte ta emot de returnerade produkterna och att skicka dem tillbaka till din adress om produkterna bryter mot returvillkoren.

Meddela en retur

Informera oss om din önskan att returnera en beställning eller några produkter i din beställning inom 14 dagar från leveransdatumet. Ange åtminstone följande information:

Vår kundservice skickar specifika instruktioner om hur du ska skicka tillbaka returpaketen till detaljhandlarna. Skicka inte tillbaka returpaketet förrän du har fått instruktionerna.

Om du vill returnera en tung (tyngre än 20 kg) eller stor produkt som kräver specialhantering måste du meddela Fruugos kundtjänst om det via e-post, så att vi kan hjälpa dig att hitta rätt fraktlösning för returtransporten. Kom ihåg, om du returnerar en tung eller stor vara som kräver specialhantering betalar du själv för returtransporten.

Om du vill returnera en produkt eller flera produkter med ett högt värde, det vill säga en produkt vars värde uppgår till 15 000 kr (1 500 euro) eller mer, hjälper vår kundtjänst dig att hitta ett lämpligt leveranssätt. I allmänhet krävs att du använder rekommenderad post och att du försäkrar paket med högt värde, eftersom varken Fruugo eller någon återförsäljare tar på sig ansvaret för leveranser som förloras eller skadas under returtransporten.

Skicka tillbaka produkter till detaljhandlare

Om du returnerar produkter till flera detaljhandlare bör du fördela produkterna på flera paket inför leveransen. Produkterna returneras till den detaljhandlare som levererade produkterna till dig. Exempelvis om din beställning innehåller sammanlagt 6 produkter, av vilka 2 produkter kommer från detaljhandlare A och 4 produkter från detaljhandlare B och du vill returnera alla produkter, borde du skicka iväg två paket. Ett paket borde innehålla 2 produkter från detaljhandlare A och borde levereras till detaljhandlare A:s returadress; det andra paketet borde innehålla 4 produkter från detaljhandlare B och levereras till detaljhandlare B:s returadress.

När du lämnar in returpaketet för returtransport ska du be om kvitto och spara det ifall det behövs vid ett senare tillfälle. Fruugo kan börja behandla återbetalningen så fort som detaljhandlaren mottagit produkterna och accepterat dem. Ju fortare du returnerar produkterna, desto snabbare får du återbetalning. Vi meddelar dig via e-post när produkten har kommit fram till återförsäljaren och har godkänts för retur.

Om varan eller varorna som du har beställt inte är skadade eller felaktiga ansvarar du själv för returkostnaden. Kom ihåg, om du returnerar en tung (över 20 kg) eller stor vara som kräver specialhantering betalar du själv för returtransporten. Å andra sidan, när du returnerar alla produkter från en viss återförsäljare som ingick i din beställning, återbetalar vi den ursprungliga fraktkostnaden som du har betalat. Läs Återbetalning & behandlingstider för mer information.

Skadade leveranser

Om du har fått en skadad, trasig eller defekt produkt kontaktar du Fruugos kundservice så fort som möjligt. Ange åtminstone följande information:

Normalt ber vi dig skicka tillbaka den skadade produkten till återförsäljaren. Så snart produkten har nått återförsäljaren skickar denne dig en ny eller reparerad produkt. Om det inte går att få en annan produkt, eller om du vill annullera beställningen helt och hållet, kontaktar du oss så får du tillbaka hela kostnaden för produkten.

Fruugo kan börja behandla återbetalningen så fort som detaljhandlaren mottagit produkterna och accepterat dem. Ju tidigare du returnerar, desto snabbare får du återbetalning eller en ersättande produkt.

Om den yttre förpackningen av din beställning är tydligt skadad när du får den och du misstänker att också produkterna är skadade, kan du vägra att ta emot leveransen och meddela Fruugos kundtjänst om det. En ersättande produkt levereras till dig så snabbt som möjligt efter att det skadade paketet har kommit fram till detaljhandlaren.

Fler produkter från TribalSensation