Brand Positioning by Alsem, Karel Jan Hanze University of Applied Sciences, Netherlands Paperback

699,00 kr
+ 131,49 kr Leverans

Brand Positioning by Alsem, Karel Jan Hanze University of Applied Sciences, Netherlands Paperback

  • Märke: Unbranded
Säljs av:

Brand Positioning by Alsem, Karel Jan Hanze University of Applied Sciences, Netherlands Paperback

  • Märke: Unbranded

699,00 kr

Bara 1 kvar i lager
+ 131,49 kr Leverans

14-dagars returpolicy

Säljs av:

699,00 kr

Bara 1 kvar i lager
+ 131,49 kr Leverans

14-dagars returpolicy

Betalningsmetoder:

Beskrivning

Brand Positioning by Alsem, Karel Jan Hanze University of Applied Sciences, Netherlands Paperback

Brand Positioning is an English translation of an exceptionally well-renowned Dutch textbook, which provides a practical approach to analysing, defining and developing a brands positioning and strategy. The book works step-by-step through the creation of an effective marketing strategy.
  • Märke: Unbranded
  • Kategori: Biografier
  • Format: Paperback
  • Sidantal: 254
  • Förläggare / Bolag: Taylor &amp Francis
  • Språk: English
  • Författare: Alsem | Karel Jan H
  • Fruugo-ID: 42644143-87105429
  • ISBN: 9780367250195

Leverans och returer

Skickas inom 24 timmar

  • STANDARD: 131,49 kr - Leverans mellan kl tors 01 januari 2026–ons 07 januari 2026

Leverans från Storbritannien.

Vi gör vårt bästa för att säkerställa att produkterna du beställer levereras kompletta och enligt dina specifikationer. Om du däremot skulle ta emot en ofullständig beställning, eller andra artiklar än de du beställt, eller om det finns någon annan anledning till att du inte är nöjd med din beställning, kan du returnera beställningen, eller valfria produkter som ingår i beställningen, och få fullständig ersättning för artiklarna. Visa fullständig returpolicy