
Consumer Insight : How to Use Data and Market Research to Get Closer to Your Customer
+ 53,49 kr Leverans

Consumer Insight : How to Use Data and Market Research to Get Closer to Your Customer
- Märke: Unbranded
Consumer Insight : How to Use Data and Market Research to Get Closer to Your Customer
- Märke: Unbranded
Pris: |
Bara 1 kvar i lager
Vi erbjuder följande betalsätt
Beskrivning
- Märke: Unbranded
- Kategori: Affärsverksamhet, ekonomi & juridik
-
Format: Trade Paperback
-
Storlek:
-
Publiceringsdatum: 2004
-
Förläggare / Bolag: Kogan Pag
-
Språk: English
-
Författare: Merlin Stone
- Fruugo-ID: 417930892-881290600
- ISBN: 9780749442927
Leverans och returer
Skickas inom 2 dagar
-
STANDARD: 53,49 kr - Leverans mellan kl tis 21 oktober 2025–tors 30 oktober 2025
Leverans från Storbritannien.
Vi gör vårt bästa för att säkerställa att produkterna du beställer levereras kompletta och enligt dina specifikationer. Om du däremot skulle ta emot en ofullständig beställning, eller andra artiklar än de du beställt, eller om det finns någon annan anledning till att du inte är nöjd med din beställning, kan du returnera beställningen, eller valfria produkter som ingår i beställningen, och få fullständig ersättning för artiklarna. Visa fullständig returpolicy