Customer-Driven Transformation: How Being Design-led Helps Companies Get the Right Services to Market

649,00 kr
+ 36,49 kr Leverans

Customer-Driven Transformation: How Being Design-led Helps Companies Get the Right Services to Market

  • Märke: Unbranded
Säljs av:

Customer-Driven Transformation: How Being Design-led Helps Companies Get the Right Services to Market

  • Märke: Unbranded

649,00 kr

Bara 5 kvar i lager
+ 36,49 kr Leverans
Säljs av:

649,00 kr

Bara 5 kvar i lager
+ 36,49 kr Leverans

Vi erbjuder följande betalsätt

Beskrivning

Condition: Brand NewFormat: Paperback - Publisher: Kogan Page - Publisher Date: 01/07/2018 - Pages: 224 - Dimensions: 23.39 x 15.6 x 1.5 centimetres ( - Category: Business, Customer Service, Business
  • Märke: Unbranded
  • Kategori: Affärsverksamhet, ekonomi & juridik
  • Format: Paperback
  • Storlek: 23.39 x 15.6 x 1.5 centimetres (
  • Publiceringsdatum: 01/07/2018
  • Längd: Pages: 224
  • Förläggare / Bolag: Kogan Page
  • Språk: English
  • Författare: Heapy, Joe
  • Fruugo-ID: 336361026-739971416
  • ISBN: 9780749483012

Leverans och returer

Skickas inom 7 dagar

  • STANDARD: 36,49 kr - Leverans mellan kl mån 08 december 2025–ons 17 december 2025

Leverans från Storbritannien.

Vi gör vårt bästa för att säkerställa att produkterna du beställer levereras kompletta och enligt dina specifikationer. Om du däremot skulle ta emot en ofullständig beställning, eller andra artiklar än de du beställt, eller om det finns någon annan anledning till att du inte är nöjd med din beställning, kan du returnera beställningen, eller valfria produkter som ingår i beställningen, och få fullständig ersättning för artiklarna. Visa fullständig returpolicy