Quantitative Analysis in Marketing Management

849,00 kr
+ 61,99 kr Leverans

Quantitative Analysis in Marketing Management

Säljs av:

Quantitative Analysis in Marketing Management

849,00 kr

I lager
+ 61,99 kr Leverans
Säljs av:

849,00 kr

I lager
+ 61,99 kr Leverans

Vi erbjuder följande betalsätt

Beskrivning

Denna text samlar de viktigaste kvantitativa begreppen och teknikerna som är centrala för den samtida ledningen av marknadsföringsfunktionen. Den undersöker också tekniker från andra ledningsdiscipliner, t.ex. ekonomisk förvaltning.
  • Fruugo-ID: 431394502-906082971
  • ISBN: 9780471964308

Leverans och returer

Skickas inom 6 dagar

  • STANDARD: 61,99 kr - Leverans mellan kl tis 18 november 2025–mån 08 december 2025

Leverans från Storbritannien.

Vi gör vårt bästa för att säkerställa att produkterna du beställer levereras kompletta och enligt dina specifikationer. Om du däremot skulle ta emot en ofullständig beställning, eller andra artiklar än de du beställt, eller om det finns någon annan anledning till att du inte är nöjd med din beställning, kan du returnera beställningen, eller valfria produkter som ingår i beställningen, och få fullständig ersättning för artiklarna. Visa fullständig returpolicy