Rigging for Games: A Primer for Technical Artists Using Maya and Python

1 949,00 kr
+ 109,99 kr Leverans

Rigging for Games: A Primer for Technical Artists Using Maya and Python

Säljs av:

Rigging for Games: A Primer for Technical Artists Using Maya and Python

1 949,00 kr

Bara 1 kvar i lager
+ 109,99 kr Leverans
Säljs av:

1 949,00 kr

Bara 1 kvar i lager
+ 109,99 kr Leverans

Vi erbjuder följande betalsätt

Beskrivning

Using the real world production of the animated short and video game Tin Girl as the foundation for learning you will be shown how to create rigs for a 3D cinematic and then how to modify those rigs to be ready for game production using popular video game engines.
  • Fruugo-ID: 434352476-911559834
  • ISBN: 9780415743044

Leverans och returer

Skickas inom 6 dagar

  • STANDARD: 109,99 kr - Leverans mellan kl ons 03 december 2025–tis 23 december 2025

Leverans från Storbritannien.

Vi gör vårt bästa för att säkerställa att produkterna du beställer levereras kompletta och enligt dina specifikationer. Om du däremot skulle ta emot en ofullständig beställning, eller andra artiklar än de du beställt, eller om det finns någon annan anledning till att du inte är nöjd med din beställning, kan du returnera beställningen, eller valfria produkter som ingår i beställningen, och få fullständig ersättning för artiklarna. Visa fullständig returpolicy