949,00 kr
+ 88,99 kr Leverans

Entertaining Ethics

  • Märke: Unbranded
Säljs av:

Entertaining Ethics

  • Märke: Unbranded
Pris: 949,00 kr
Säljs av:
949,00 kr
+ 88,99 kr Leverans

I lager

Vi erbjuder följande betalsätt

Beskrivning

Boken är ett lättillgängligt och fantasifullt perspektiv på etisk teori, och undersöker centrala begrepp som sanningssägning, lojalitet, integritet, offentlig tjänst, medieekonomi, social rättvisa, opinionsbildning och ansvarsskyldighet genom linsen av populära filmer, tv-program och musik. Ett perfekt komplement till medieetiska frågor och fall.
  • Märke: Unbranded
  • Kategori: Samhälle & politik
  • Format: Inbunden
  • Publiceringsdatum: 2021-03-11
  • Längd: 198
  • Förläggare / Bolag: Rowman & Littlefield
  • Språk: Engelska
  • Författare: Lee Wilkins
  • Fruugo-ID: 320500084-711444448
  • ISBN: 9781538138199

Leverans och returer

Skickas inom 24 timmar

  • STANDARD: 88,99 kr - Leverans mellan kl mån 20 oktober 2025–ons 22 oktober 2025

Leverans från Storbritannien.

Vi gör vårt bästa för att säkerställa att produkterna du beställer levereras kompletta och enligt dina specifikationer. Om du däremot skulle ta emot en ofullständig beställning, eller andra artiklar än de du beställt, eller om det finns någon annan anledning till att du inte är nöjd med din beställning, kan du returnera beställningen, eller valfria produkter som ingår i beställningen, och få fullständig ersättning för artiklarna. Visa fullständig returpolicy