Kellogg on Integrated Marketing

649,00 kr
+ 52,49 kr Leverans

Kellogg on Integrated Marketing

  • Märke: Unbranded
Säljs av:

Kellogg on Integrated Marketing

  • Märke: Unbranded

649,00 kr

Bara 5 kvar i lager
+ 52,49 kr Leverans

14-dagars returpolicy

Säljs av:

649,00 kr

Bara 5 kvar i lager
+ 52,49 kr Leverans

14-dagars returpolicy

Betalningsmetoder:

Beskrivning

Kellogg on Integrated Marketing

Condition: Brand NewFormat: HardBack - Publisher: John Wiley & Sons - Publisher Date: 2002-10-29 - Pages: 352 - Dimensions: 167 mm X 236 mm - Category: Sales & marketing management
  • Märke: Unbranded
  • Kategori: Affärsverksamhet, ekonomi & juridik
  • Format: HardBack
  • Storlek: 167 mm X 236 mm
  • Publiceringsdatum: 2002-10-29
  • Längd: Pages: 352
  • Förläggare / Bolag: John Wiley & Sons
  • Språk: English
  • Författare: Iacobucci, Dawn
  • Fruugo-ID: 347056516-758478108
  • ISBN: 9780471204763

Leverans och returer

Skickas inom 7 dagar

  • STANDARD: 52,49 kr - Leverans mellan kl tors 15 januari 2026–mån 26 januari 2026

Leverans från Storbritannien.

Vi gör vårt bästa för att säkerställa att produkterna du beställer levereras kompletta och enligt dina specifikationer. Om du däremot skulle ta emot en ofullständig beställning, eller andra artiklar än de du beställt, eller om det finns någon annan anledning till att du inte är nöjd med din beställning, kan du returnera beställningen, eller valfria produkter som ingår i beställningen, och få fullständig ersättning för artiklarna. Visa fullständig returpolicy